افتتاح اولین مرکز مطالعه و قرائت خانه دانش آموزی درحاشیه شهر مشهد

معاون متوسطه آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت:افتتاح مرکز مطالعاتی و قرائت خانه ها به ویژه در مدارس حاشیه شهرو مناطق محروم یکی از سیاست های اصلی آموزش و پرورش خراسان رضوی است.

کد مطلب: ۶۳۲۱۷۷
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، ظهر دوشنبه22خردادماه96 با حضور رضا صابری معاونت متوسطه آموزش و پرورش خراسان رضوی، ابری مدیریت آموزش و پرورش منطقه تبادکان آیین افتتاح مرکز مطالعه و قرائت دانش آموزی دبیرستان افشار منطقه تبادکان برگزار شد.
رضا صابری معاون متوسطه آموزش و پرورش خراسان رضوی در این مراسم گفت: یکی از برنامه های خوب آموزش و پرورش خراسان رضوی توجه به شعار اصلی امسال که همان کیفیت بخشی در بخش آموزش و عدالت آموزشی است که به همت مسئولین امروز محقق شده و شاهد افتتاح اولین مرکز مطالعاتی و قرائت خانه ای هستیم .
معاون متوسطه آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به اینکه افتتاح مرکز مطالعاتی و قرائت خانه ها به ویژه در مدارس حاشیه شهرو مناطق محروم یکی از سیاست های اصلی آموزش و پرورش خراسان رضوی است افزود: آموزش و پرورش منطقه تبادکان به عنوان بزرگترین منطقه آموزشی کشور به لحاظ استعداد ها و توانمندی های خوب دانش آموزان و ظرفیت استعداد درسی که دانش آموزان دارند نیاز است، توجه ویژه ای به ایجاد این نوع فضاهای مطالعاتی شود.
رضا صابری اظهار کرد با توجه به اینکه فضای مطالعه در حاشیه شهر مشهد کمتر در دسترس دانش آموزان است امیدواریم این مکان که به همت دکتر کاظمی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، مدیریت منطقه تبادکان و مدیر آموزشگاه ایجاد گردیده بتواند زمینه ارتقاءعلمی و عملی دانش آموزان منطقه بزرگ تبادکان را فراهم آورد.
علی ابری اول مدیر آموزش و پرورش منطقه تبادکان نیز در این مراسم ضمن تقدیر از مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی که در بازدیدی که در ایام نوروز از این آموزشگاه داشته اند، با اختصاص بودجه لازم زمینه ایجاد این فضای مطالعاتی را فراهم کرده اند گفت:مرکز مطالعه و قرائت خانه ی حضرت زهرا(س) دبیرستان دخترانه افشار با اعتباری بالغ بر 300میلیون ریال از محل اعتبارات اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی و اداره آموزش و پرورش منطقه تبادکان در مساحتی حدود120متر مربع با امکاناتی برای 110 دانش آموز در مدت زمان 2 ماه ایجاد گردیده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار