مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران:

آموزش و پرورش دولت تدبیر و امید در ریل پژوهش و توسعه قرار گرفته است

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در همایش تجلیل و تقدیر از منتخبین برنامه تعالی مدیریت مدرسه گفت: آموزش و پرورش در دولت تدبیر و امید در ریل پژوهش و توسعه قرار گرفته است.

کد مطلب: ۶۳۱۵۲۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا شهرستانهای تهران، همایش تجلیل و تقدیر از منتخبین برنامه تعالی مدیریت مدرسه با حضور مدیرکل دفتر آموزش دوره اول متوسطه وزارت آموزش و پرورش، مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، شورای معاونین، روسای مناطق 21 گانه و مدیران منتخب مدارس شهرستان های استان تهران در سالن ولایت این اداره کل برگزار شد.

عبدالرضا فولادوند ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مظلوم حملات تروریستی تهران گفت: به حمد الهی تلاش های دولت تدبیر و امید به بار نشسته است و مسیر آموزش و پرورش سنتی به نرمی در حال تغییر و قرار گرفتن در ریل توسعه، پژوهش و تحقیق است.

وی با اشاره به اینکه این گذر تاریخی در آموزش و پرورش به خوبی احساس می شود، تاکید کرد: آموزش محفوظات محور کم کم جای خود را به آموزش مهارت محور داده و فصل نوین آموزش در مدارس ما آغاز خواهد شد.

فولادوند با تاکید بر اینکه درپیمودن این مسیر توسعه به هیچ وجه نباید دچار شتابزدگی شویم و اهداف اصلی را از یاد ببریم، یادآور شد: آموزش و پرورش ما ما باید مجهز به علم روز گردیده و بر مبنای ارزشهای دینی و ملی خود در این راستا گام برداریم.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران،ساماندهی نیروی انسانی با رویکرد اقتصاد مقاومتی را از مهمترین برنامه های این اداره کل دانست و افزود: امسال در برنامه پروژه مهر باید به شکلی کاملا منسجم، برنامه ریزی شده و با تقویم اجرایی پیش برویم تا بتوانیم به اهداف عالی از پیش تعیین شده دست یابیم.

گفتنی است در این همایش از مدیران برگزیده برنامه تعالی مدیریت مدرسه تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار