فرماندار رودان خبرداد:

راه اندازی پایگاه اشتغال زایی در روستاهای رودان

فرماندار رودان گفت:پایگاه اشتغال زایی در روستاها راه اندازی خواهد شد: در مرحله اول این طرح سه روستا به عنوان روستای پایلوت انتخاب و با توجه به پتانسیل و ظرفیت ها روستا در زمینه اشتغال برای اشتغال زایی جوانان در آن منطقه برنامه ریزی دقیق و مدون صورت خواهد گرفت.

کد مطلب: ۶۳۰۲۴۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از هرمزگان، احمد محمودی در جلسه کار گروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان رودان بر لزوم ارائه برنامه های مدون و کاربری جهت بهبود وضعیت اشتغال و اشتغال زایی برای جوانان شد.

فرماندار رودان هدف از کارگروه اشتغال را ایجاد فرصت های شغلی با استفاده از ظرفیت های موجود عنوان کرد و افزود: هم اکنون صندوق کار آفرین امید در این زمینه با اعطا تسهیلات فرصت خوبی را ایجاد کرده است.

وی افزود: تسهیلات این صندوق با اعتباراتی تا سقف سیصد میلیون ریال برای متقاضیان در زمینه ایجاد اشتغال است.

محمودی ادامه داد: این تسهیلات در زمینه اشتغال و در حوزه مشاغل خانگی، خود اشتغالی، کارآفرینی و کارفرمایی خواهند بود و متقاضیان با استفاده از ظرفیت و پتانسیل های شهرستان می توانند در بخش اشتغال و اشتغال زایی موثر باشند.

نماینده عالی دولت در شهرستان رودان اظهار داشت: ارائه آموزش های رایگان به جوانان جویای شغل در حوزه های مختلف به خصوص مشاغل فنی از دیگر برنامه هایی است که در حوزه اشتغال در حال انجام است.

وی یاد آور شد: پس از اعطای تسهیلات به متقاضیان نظارت دقیق بر روند اجرای طرح آنها صورت گیرد چرا که با نظارت دقیق و مشاوره مناسب اشتغال پایدار محقق خواهد شد.

فرماندار رودان با اشاره به پدیده اشتغال اتباع بیگانه، اشتغال آنها را در شهرستان ممنوع اعلام کرد و بر لزوم فرهنگ سازی برای ایجاد اشتغال جوانان بومی تاکید کرد.

محمودی از راه اندازی پایگاه اشتغال زایی در روستاها خبر داد و خاطر نشان کرد: در مرحله اول این طرح سه روستا به عنوان روستای پایلوت انتخاب و با توجه به پتانسیل و ظرفیت ها روستا در زمینه اشتغال برای اشتغال زایی جوانان در آن منطقه برنامه ریزی دقیق و مدون صورت خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار