اداره کل محیط زیست و فرماندهی مرزبانی تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

تفاهم نامه میان اداره محیط زیست استان و فرماندهی مرزبانی استان به مدت یک سال دیگر تمدید شد.

کد مطلب: ۶۳۰۱۹۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان جنوبی جلسه ای با حضور پرویز آرامنش مدیر کل حفاظت محیط زیست استان و نیز فرماندهی مرزبانی استان در اداره کل حفاظت محیط زیست استان خراسان جنوبی برگزار شد که در طی این جلسه تفاهم نامه میان این دو نهاد به بحث و بررسی گذاشته شد.

آسیه صداقتی مسئول آموزش محیط زیست استان در این جلسه گفت:اجرای مفاد این تفاهم نامه آثار مثبتی را از زمان اجرا در سال92 داشته است و همچنین در این مدت ، 17 کارگاه آموزشی برای حدود 1000نفر از کارکنان و پرسنل مرزبانی برگزار شده است.

آرامنش نیز در سخنانی از نتایج مثبت و مطلوب این تفاهم نامه سخن گفت و بیان کرد: در طی این مدت آشنایی ماموران مرزبانی و آشنایی و اجرای قوانین و مقررات مربوط به تنوع زیستی استان، اهمیت حیات وحش و انواع آلودگی های محیط زیست و نیز برخورد با شکارچیان و متخلفان بسیار خوب بوده است .

مدیر کل حفاظت از محیط زیست استان با اشاره به اجرای صد در صدی مفاد این تفاهم نامه از سال 92 اظهار کرد: هدف امضا و اجرای این تفاهم نامه همکاری دوجانبه و جلب مشارکت و استفاده از توان نیروهای مرزبانی در زمینه حفظ و حراست از محیط زیست بوده است .

وی با ابراز رضایت از اصل پنجاه قانون اساسی در رابطه با حافظت از محیط زیست گفت : امیدواریم همه مردم در حفاظت و حراست از محیط زیست تلاش کنند زیرا استان خراسان جنوبی از استعداد ها و قابلیت های خوبی در زمینه محیط زیست برخوردار است.

آرامنش انتقال اطلاعات مهم به مرزبانان، مد نظر قرار دادن شیوه های حفظ محیط زیست در کنار روش های دفاعی از سوی مرزبانان ، آموزش و فرهنگ سازی در زمینه محیط زیست و برگزاری کارگاه های آموزشی را از دیگر اهداف این تفاهم نامه دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار