نماینده‌ ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی:

حمایت از مستمندان تبریز را به شهر بدون گدا تبدیل کرده است

نماینده‌ ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی از صندوق حمایت از مستمندان را از نهادهای مهمی که از دیرباز به همراه کمیته امداد حضرت امام(ره) و سایر گروه‌های خیریه، نام تبریز را به عنوان «شهر بدون گدا» مطرح کرده است یاد کرد.

کد مطلب: ۶۳۰۱۴۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم، شب گذشته در دیدار جمعی از خیران و اعضای ستاد دیه استان جشن گلریزان را سنت‌ فرهنگی پسندیده برشمرد و اظهار داشت: تلاش عزیزانی که در رهایی زندانیان انجام می دهد ستودنی است.

وی به موضوع «همدردی با ضعیفان» در حکم انتصابشان اشاره داشته و افزود: به هر نحوی که امکان‌پذیر باشد، در خدمت دوستان در جشن گلریزان خواهم بود.
نماینده‌ ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: خانواده و جوانان، از مهم‌ترین اهداف فرهنگی دشمن در جنگ نرم است که سنت حسنه گلریزان، از اقدامات موثری است که در خدمت تکریم خانواده و تقویت بنیاد اجتماعی است.
امام جمعه تبریز صندوق حمایت از مستمندان را از نهادهای مهمی که از دیرباز به همراه کمیته امداد حضرت امام(ره) و سایر گروه‌های خیریه، نام تبریز را به عنوان «شهر بدون گدا» مطرح کرده است یاد کرد.
نماینده‌ ولی فقیه در استان با تسلیت رحلت امام راحل، اذعان داشت: دشمنان انقلاب، برای رحلت ایشان، لحظه‌شماری می‌کردند و گمان داشتند با ارتحال ایشان، این نظام به طرف زوال حرکت خواهد کرد؛ آن‌ها غافل بودند که آرمان‌ها و رهنمودهای امام(ره) در روح و جان این ملت، جاودانه است.
حجت‌الاسلام‌ آل‌هاشم با بیان این‌که با گذشت تنها ۲۴ ساعت از ارتحال امام بزرگوار(ره)، مجلس خبرگان با انتخاب مقام معظم رهبری به عنوان رهبر، خط بطلان بر خیالات واهی دشمن کشید، اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب، با درات ویژه و تسلط به مسائل سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، کشور را به سمت تعالی و سربلندی رهنون می‌کنند.
امام جمعه تبریز، متذکر شد: حضور ۴۱ میلیونی مردم در انتخابات اخیر از نقش موثر رهبری در ترغیب و تشویق مردم و هدایت جریان‌های مختلف سیاسی حکایت دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار