درخشش دانش آموزان جمی در مسابقات کشوری

مدیر آموزش و پرورش جم گفت: در چهاردهمین دوره مسابقات علمی – کاربردی و علمی -عملی هنرجویان کاردانش و فنی و حرفه ای سراسر کشور، دانش آموزان شهرستان جم موفق به کسب مقام های اول و سوم این دوره از رقابت ها شدند .

کد مطلب: ۶۲۹۵۹۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا بوشهر به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش جم ، خلیل نیکخواه ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در چهاردهمین دوره مسابقات علمی کاربردی و علمی -عملی هنرجویان کاردانش و فنی و حرفه ای سراسر کشور، دانش آموزان شهرستان جم به دو عنوان ارزشمند اول و سومی این مسابقات دست یافتند.

وی افزود: این مسابقات در راستای عملیاتی کردن اهداف آموزشی و به منظور ارتقای سطح علمی و مهارتی هنرجویان هنرستان‌های فنی‌وحرفه‌ای و کاردانش، ارزیابی کیفیت آموزش‌های تخصصی ارایه شده در یک رقابت سالم و سازنده در سطح کشور برگزار می گردد.

مدیر آموزش و پرورش جم تصریح کرد: سهم دانش آموزان شهرستان جم از این مسابقات 2 عنوان اول و سوم کشوری و کسب 2 رتبه اولی ، 4 رتبه دومی و یک رتبه سومی در استان بوشهر بود .

وی افزود : در این رقابت ها، اسحاق قهرمانی در رشته برق ساختمان، از هنرستان کاردانش شهید آهن جان ، سعید دانشور در رشته الکترونیک از هنرستان فنی کارآفرین موفق به کسب رتبه اول و سوم کشوری شدند.

نیکخواه در ادامه گفت: سکینه خوش خرام در رشته عکاسی دیجیتال از هنرستان فاطمیه رتبه اول،علیرضا گویایی در رشته برق ساختمان از هنرستان شهید آهن جان رتبه دوم، حجت سعادت طلب از هنرستان علم و صنعت در رشته تولید محتوای الکترونیکی رتبه دوم، فرشته رجایی در رشته مدیریت و برنامه ریزی خانواده و فاطمه نوروزی در رشته عکاسی دیجیتال از هنرستان فاطمیه موفق به کسب مقامهای دوم استانی شدند.

وی در پایان ضمن تبریک این افتخار آفرینی گفت: در زمان کنونی یکی از نیازهای اصلی جامعه ایجاد فرصت های شغلی - مهارتی می باشد که با توجه به وجود صنعت در شهرستان و ظرفیت های پیرامونی لازم است دانش آموزان مستعد و توانمند در رشته های هنرستانی و کاردانش ادامه تحصیل دهند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار