درخشش فرهنگیان جمی در استان بوشهر

جم/بوشهر (پانا) - مدیر آموزش و پرورش جم از کسب 3 مقام برتر استانی توسط فرهنگیان جمی در " فراخوان مقاله تربیت اسلامی" خبر داد.

کد مطلب: ۸۳۰۰۳۱
لینک کوتاه کپی شد
درخشش فرهنگیان جمی در استان بوشهر

خلیل نیکخواه با اعلام این خبر اظهار داشت: دومین فراخوان مقاله علمی پژوهشی استان بوشهر با عنوان "روش های تربیت تاثیرگذار بر دانش آموزان" با افختار آفرینی فرهنگیان جمی همراه شد.

وی افزود: در این فراخوان که با شرکت فرهنگیان از سراسر استان بوشهر برگزار شد، مقاله عباس محمدی آموزگار دبستان شهید دانیال شهرستان جم با عنوان " آموزش فلسفه به کودکان از طریق فضای مجازی" موفق به کسب رتبه برتر شد.

مدیر آموزش و پرورش جم ادامه داد: سید ابوالقاسم حسینی معاون دبستان شاهد شهید علمداری جم با مقاله ای تحت عنوان " برسی عوامل آموزشگاهی، خانوادگی و اجتماعی موثر بر بزهکاری دانش آموزان" و "جلوه هایی از تربیت در نهج البلاغه" اثر عبدالحسن بیننده کارشناس قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش شهرستان نیز در بین شهرستان ها و مناطق 18 گانه استان در جایگاه برتر قرار گرفتند.

وی تصریح کرد: این فراخوان با موضوعات روش شناسی یا مفهوم شناسی تربیت، انواع روش های تربیت اثرگذار از دیدگاه اسلام، آسیب شناسی تربیتی دانش آموزان امروز، معرفی الگوهای تربیتی از نگاه دین مبین اسلام، تربیت اثرگذار بر دانش آموزان، تبیین راهکارهای نوین و اثرگذار بر تربیت و تعالی دانش آموزان بر اساس آموزه های دین مبین اسلام انجام شد.

نیکخواه با اشاره اهمیت پژوهش در توانمند سازی معلمان خاطرنشان کرد: انجام پژوهش و تحقیقات علمی از الزامات اساسی توانمندسازی معلمان دراین سازمان مهم و تأثیر گذار در پرورش نسل آینده می باشد.

مدیر آموزش و پرورش جم تصریح کرد: توانمند‌سازی معلمان تأثیر مستقیم و معنا داری بر جو سازمانی مدرسه و رفتار شهروندی آن‌ها می‌گذارد چرا که مهمترین وظیفه آموزش و پرورش تربیت نسلی مفید و اثرگذار در جامعه است.

نیکخواه با اشاره به آسیب‌های اجتماعی نوپدید در جامعه گفت: متاسفانه امروزه جامعه با مشکلات و آسیب‌های اجتماعی مواجه هست که اجرای چنین برنامه‌هایی می تواند در کاهش آسیب‌های اجتماعی مفید باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار