فرمانده انتظامی استان اردبیل:

کشفیات مواد مخدر در استان اردبیل افزایش یافت

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: در 2 ماه امسال کشفیات مواد مخدر در این استان نسبت به مدت مشابه پارسال 52 درصد افزایش یافته است.

کد مطلب: ۶۲۹۱۷۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، سردار حسین عبدی در آئین معارفه فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان بیله سوار افزود: در سایه تلاش ماموران ناجا کشفیات مواد مخدر در این استان در سال گذشته نیز به نسبت سال ماقبل آن 16 درصد افزایش داشت .
وی همچنین در زمینه وضعیت تصادفات در راههای ارتباطی استان در سال های 85 و 95 اظهار کرد: در سال 95 کاهش تصادفات فوتی با وجود افزایش تردد به ثبت رسیده و 129 فوتی نسبت به سال 85 کاهش تصادفات جاده ای را شاهد بودیم که حاصل فرهنگ سازی و اصلاح معابر و نقاط حادثه خیز بوده است .
فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: 70 درصد عامل تصادفات بی‌احتیاطی رانندگان و عوامل انسانی است و با جدیت و با انجام کارهای فرهنگی و اطلاع‌رسانی به موقع می‌توان آثار این معضل را به حداقل رساند .
سردارعبدی افزود: نیروی انتظامی شهرستان بیله سوار در حوزه قرارگاه جهادی آموزشی رتبه نخست را در سال گذشته در بین شهرستان های استان کسب کرده و کارنامه درخشانی در مجموعه نیروی انتظامی شهرستان بیله سوار حاکم است .
وی از امنیت به عنوان محصول اجتماعی همراه با مشارکت بالای مردم یاد کرد و گفت: برای اینکه بتوانیم احساس امنیت را تولید کنیم باید زمینه و بستر تحول و تحرک اقتصادی و اجتماعی را با پیشن یاز تامین امنیت به شکل مطلوب فراهم کنیم .
فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه قدرت‌ های استکباری با تجهیز گروه‌های تکفیری و ضد اسلامی سعی می‌کنند امنیت انقلاب اسلامی را به هر شکل ممکن مخدوش کنند تشریح کرد: امنیتی که امروز در سایه مجاهدت و سلحشوری رزمندگان اسلام به دست آمده باید مورد حفاظت و حراست قرار گیرد تا دشمنان با حیله و توطئه های مختلف سعی نکنند انقلاب اسلامی را مورد هجمه سنگین قرار دهند .
سردارعبدی انتخابات امسال را یکی از ماموریت های ناجا دانست و افزود: سلامت و امنیت و نظم انتخابات از مسوولیت های خطیر ناجا در قبل، حین و بعد از انتخابات بود که با حضور حماسی و 73 درصد مردم ایران در پای صندوق های رای بصورت باشکوه صورت گرفت .
وی تصریح کرد: در سال گذشته جرایم در استان رشد نسبی سه درصدی داشته است و این جرایم در شهرستان بیله سوار 2درصد کاهش نشان می دهد .
در این آئین با قدردانی از زحمات سرهنگ دوم جواد تقوی فرمانده انتظامی شهرستان بیله سوار ، سرهنگ دوم سید هادی موسوی به عنوان فرمانده جدید انتظامی این شهرستان معرفی شد .
گفتنی است:بیله سوار مغان در شمال اردبیل و در نوار مرزی جمهوری آذربایجان قرار دارد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار