مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل:

از کالاها و تولیدات بانوان فعال در حوزه اقتصادی استان اردبیل حمایت شود

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل گفت: از کالاها و تولیدات بانوان فعال در حوزه اقتصادی استان اردبیل حمایت شود.

کد مطلب: ۶۲۸۱۹۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، فریبا محمدلو افزود: به منظور حمایت از تولید داخلی و تحقق شعار خانه ایرانی، کالای وطنی و نقش آفرینی ویژه زنان در راستای مدیریت مصرف و فرهنگ‌سازی و ترویج مصرف کالای ایرانی باید از کالاها و تولیدات بانوان فعال در حوزه اقتصادی استان اردبیل حمایت شود.

وی با تاکید بر افزایش نقش بانوان در حوزه‌های اجتماعی و اقتصادی تصریح کرد: نباید از نقش زنان به عنوان نیمی از جمعیت جامعه در حوزه اقتصاد غافل بود بلکه باید تلاش کنیم تا زمینه برای فعالیت‌های آنها در سطح استان افزایش یافته و با حمایت از این فعالیت‌ها زمینه افزایش تولیدات بومی و داخلی استان را فراهم کنیم.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل گفت: با توجه به اینکه بانوان نیمی از جمعی استان را تشکیل می‌دهند باید زمینه‌ای فراهم شود تانقش زنان در توسعه اقتصادی استان اردبیل افزایش یابد .

محمدلو با اشاره به مشکلاتواحدهای تولیدی صنعتی استان اردبیل بیان کرد: مطالبات غیرمنسجم و تکراری واحدها،عدم هماهنگی بانوان فعال حوزه‌ها با همدیگر و فقدان یک تشکل مرتبط از عمده‌ترین مشکلات بانوان فعال حوزه تولید بوده که در صورت حل این مشکلات می‌توانیم راهکارهای عملی برای توسعه تولید واحدهای استان ارائه دهیم.

وی هدف از تشکیل جلسه با بانوان فعال حوزه‌های صنعت، معدن و تجارت را آشنایی این بانوان باهم و با نمایندگان و مشاوران بانوان شهرک‌های صنعتی، اتاق بازرگانی، اتحادیه آرایشگران و خیاطان زنانه برای هماهنگی‌های بعدی و ایجاد انسجام فکری برای پیگیری مسائل بانوان این حوزه ها اعلام کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار