همایش تجلیل از طلایه داران تربیت در بوشهر برگزار شد

خبرگزاری پانا : همایش تجلیل از طلایه داران تربیت استان بوشهر با حضور مدیرکل امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش در سالن شهدای امور تربیتی کانون امام خمینی(ره) بوشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۶۲۷۸۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، مدیرکل امور تربیتی و مشاوره در این همایش گفت: امروز كار مربیان كار خدایی است و برای رضای خدا در تربیت نسلی خدا گونه اند كه در برابر پوچی ها و توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب در هر سطحی خواهند ایستاد .

حسن فرازنده خالدی اظهار داشت: نقش مربیان پرورشی در پرورش دانش آموزان و تعمق باورهای دینی آنان بسیار حائز اهمیت است.

وی از مربیان خواست تا با برقراری ارتبط عاشقانه با خدا و متربیان خود، راه را برای انجام مأموریت های الهی خود هموار کرده و شاهد موفقیت را به آغوش بگیرند.

مدیرکل اموزش و پرورش استان بوشهر نیز در این آیین گفت: تقدم تربیت و پرورش بر آموزش از رویكردهای تربیتی سند تحول بنیادین است و اجرایی كردن بند بند این سند منجر به تربیت نسل تراز جمهوری اسلامی خواهد بود.

خلیل رضایی بیان كرد : در عصر حاضر دشمنان اسلام و انقلاب برای تسخیر افكار جوانان به سمت پوچی و پوچ گرایی كمر همت بستند.

وی اذعان داشت: برای اینكه بتوان در برابر توطئه های دشمنان ایستادگی كرد، مسائل فرهنگی در پرورش باورهای دینی و اعتقادی جوانان و آینده سازان كشور باید جدی گرفته شود .

این مقام مسؤول تصریح كرد: تمام فرهنگیان قبل از آنكه یك معلم باشند یك مربی تربیتی و پرورشی هستند و این یك اصل است كه پرورش و همراهی فرهنگیان در هر جایگاهی را برای نسل آینده شاهد هستیم .

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش در بخش ابتدایی این همایش گفت: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ما را مکلف کرده است تا در مسیری گام برداریم که انجام آن منجر به تربیت انسانی مؤمن، متخصص و متعهد به مسؤولیت ها و وظایف در برابر خدا، خود و دیگران می شود.

علی موحدی با تشکر و قدردانی از تلاش مربیان و معاونین پرورشی و مشاوران مدارس و نیروهای ستادی ادارات تابعه و اداره کل در طول سال گذشته، گزارشی از روند اجرای برنامه های امور تربیتی استان را ارایه داد.

در این همایش از خانواده های معظم 14 شهید امور تربیتی، 34 پیشکسوت امور تربیتی، فعالان پرورشی استان و 30 نفر از صاحبان تجربیات برتر تربیتی تجلیل شد.

خبرنگار پانا : غلامرضا ریشهری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار