تجلیل ازمربیان مراکزبهداشت شهری و روستایی درهمایش داوطلبان سلامت نیریز

به همت واحد مشارکت های مردمی شهرستان نی ریز در مراسمی 120 نفر از داوطلبان سلامت و مربیان مراکز بهداشت شهری و روستایی تجلیل شد.

کد مطلب: ۶۲۷۴۲۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا فارس ؛ به همت واحد مشارکت های مردمی، همایش داوطلبان سلامت در محل تالار وزرا نی ریز با حضور 120 نفر از داوطلبان سلامت نی ریز برگزار شد.

در این مراسم رابط سلامت مرکز جامع سلامت شهید فقیهی نی ریز با تأکید بر ترویج فرهنگ مشارکت و فعالیت های داوطلبانه در عرصه سلامت افزود: خدمات داوطلبانه، خدماتی است که افراد خیراندیش بدون انتظار به پاداش مادی برای بهبود زندگی سالم و مناسب دیگران تلاش می کنند.

در ادامه ریاست شبکه بهداشت و درمان نی ریز، ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت داوطلبان سلامت، با عنوان اینکه تعداد 242 داوطلب شهری و تعداد 268 داوطلب روستایی و تعداد 32 داوطلب متخصص ادارات در نی ریز با شبکه بهداشت همکاری می کنند، افزود: تعداد 22 هزار خانوار تحت پوشش عملکرد داوطلبان سلامت نی ریز قرار دارند و اموخته های انان از مراکز بهداشتی را در بین خانوارهای تحت پوشش گسترش می دهند.

وی از فعالیت های گسترده فرهنگی - اموزشی داوطلبان سلامت، ابراز امیدواری کرد و افزود: با فعالیت های مضاعف در سال 96 اهداف واحد مشارکت های مردمی از جمله خیرین سلامت و داوطلبان متخصص ادارات محقق گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار