امام جمعه اسلامشهر گفت :

تبلیغات بعضی کاندیداهادرانتخابات شوراها ازاسراف هم گذشت تبذیربود

امام جمعه اسلامشهر با توجه به هزینه گزاف تبلیغات بعضی کاندیداها در انتخابات شورای شهر اسلامشهر گفت : این تبلیغات بیش از حد معمول اسراف هم نیست اسراف مقداری پایین تر است این ها تبذیر میباشد ،تبذیر یعنی ریخت و پاش و اینکه مال را در جای خود مصرف نکنیم.

کد مطلب: ۶۲۷۰۱۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران ،حجت الاسلام محمدعلی نوروی در خطبه های نماز جمعه اسلامشهر با گرامیداشت حلول ماه رمضان و دعوت همگان به رعایت تقوا و بندگی الهی گفت:پیامبر اکرم، امیر مومنان علی (ع) را سه مرتبه به اقامه نماز شب و همچنین توجه ویژه به نماز ظهر توصیه کردند و فرمودند، نماز های یومیه اهمیت دارد اما نماز ظهر اهمیت ویژه ای دارد .

وی در ادامه افزود: پیامبر اکرم (ص) ما را به سه چیز مهم توصیه می کنند و آن سه چیز، روزه، نماز و زکات و صدقه است، بدین معنا که زکات، مال را فراوان می کند و به آن برکت می دهد و مانند قلعه مال انسان را نگه می دارد .

امام جمعه اسلامشهر گفت: بر اساس روایاتی که شیعه و سنی نقل کرده اند در قرآن کریم ودر سوره بیینه خداوند علی (ع) را به عنوان خیر البریه(بهترین مردم) معرفی می کند وچقدر خوب است که شیعیان علی (ع) در سبک زندگی ، زبان، عمل و تمامی زوایای زندگی از آن حضرت تبعیت کنند .

وی ضمن توصیه به رعایت تقوا خاطر نشان کرد: پیامبر(ص) می فرمایند بهترین مرم کسی است که بهترین قاری و عمل کننده به قرآن باشد ، دین شناس باشد و حلال و حرام را بشناسد ،بیشتر به امور نیک امر کند و از گناهان باز دارد و صله رحم کند .

نماینده ولی فقیه در اسلامشهر با اشاره به حدیثی از پیامبر (ص)در مورد بدترین مردم گفت: بدترین مردم کسی است که عمر طولانی داشته باشد اما عملش بد باشد ، انسان بدعمل هر چه عمرش طولانی شود پرونده اش سنگین تر می شود و در حدیث دیگری می فرمایند بدترین مردم کسی است که آخرت خود را به دنیا بفروشد و از این بدتر کسی که آخرتش را به دنیای دیگران بفروشد .

وی در خطبه دوم با انتقاد از هزینه های تبلیغات برخی کاندیداهای شورای اسلامشهر افزود: در انتخابات شورای شهر اسلامشهر اگر این اسراف ها و هزینه های تبلیغات را جمع می کردید، چندین نفر صاحب خانه میشدند،وسیله ازدواج چندین نفر فراهم و چندین بدهکار را از زندان نجات میدادند.

خطیب نماز جمعه اسلامشهر ادامه داد:این اسراف هم نیست اسراف مقداری پایین تر است، این ها تبذیر میباشدو تبذیر یعنی ریخت و پاش و اینکه مال را در جای خود مصرف نکنیم .

حجت الاسلام نوروزی تصریح کرد: مقام معظم رهبری (مدظله العالی)چند بار فرمودند که انتخابات ورای مردم حق الناس است و چرا باید بعضی صندوق ها جابه جا وباز شماری شود.

/خبرنگار : امیر غلامی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار