توسعه متوازن رشته های تجربی و ریاضی با توجه به ظرفیت نیروی انسانی

در جلسه شورای تخصصی هدایت تحصیلی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی بر توسعه متوازن رشته های تجربی و ریاضی با توجه به ظرفیت نیروی انسانی تاکید شد.

کد مطلب: ۶۲۵۶۹۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، عاشور اکرمی در این جلسه گزارشی ازاقدامات صورت گرفته در ارتباط با توجیه اعضای کمیته های هدایت تحصیلی جوار نواحی ومناطق ارائه داد.

معاون آموزش متوسطه استان اظهار داشت: هدایت تحصیلی از مهم ترین گام ها برای ارتقای کیفیت آموزش است چون باعث شکوفایی حداکثری استعداد دانش آموزان می شود و طبق آخرین تعریف متخصصان نیز آموزش به حداکثر رساندن ظرفیت دانش آموزان است .

وی تصریح کرد: براساس آمایش سرزمینی رشته هایی که در مناطق و نواحی بیشترین نیاز را دارند مورد توجه قرار گرفته واطلاع رسانی های لازم صورت گیرد.

اکرمی با اشاره به اینکه در توسعه متوازن رشته های تجربی و ریاضی به ظرفیت نیروی انسانی توجه شود افزود: در این راستا در نقل وانتقال همکاران این نکته اساسی حتما مد نظر قرار خواهد گرفت.

معاون آموزش متوسطه استان بر ظرفیت درخواستی مناطق در رشته ها اشاره کرد وادامه داد: جهت تبلیغ رشته های فنی وحرفه ای وکاردانش برنامه رادیویی تهیه و در ساعات مورد نظر پخش شود.

اکرمی در پایان بر شناسایی نقطه به نقطه افراد بازمانده از هدایت تحصیلی تاکید کرد و اذعان داشت: در این راستا چاره اندیشی برای این افراد حتما بایستی در راس برنامه هایمان قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار