گرایش دانش‌آموزان مازندران به رشته ریاضی دو برابر میانگین کشوری است

ساری (پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش‌ و پرورش مازندران با اشاره به میانگین 9 درصدی گرایش دانش‌آموزان کشور به رشته ریاضی، اعلام کرد که این میزان در دانش‌آموزان مازندران 18 درصد است.

کد مطلب: ۸۹۹۸۰۷
لینک کوتاه کپی شد
گرایش دانش‌آموزان مازندران به رشته ریاضی دو برابر میانگین کشوری است

اسفندیار نظری در گردهمایی مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق مازندران در محمودآباد برگزار شد، سند تحول بنیادین را الگوی عمل در تعلیم و تربیت برشمرد و تأکید کدر که باید به عنوان راه اصلی عملکرد به آن دقت جدی شود.

او با بیان اینکه سند تحول بر ایجاد وضع مطلوب و تغییر نگرش تأکید دارد، یادآور شد: «برنامه تعالی مدیریت که در حال حاضر در مقاطع متوسطه در حال اجرا است در راستای سند تحول بنیادین است. باید تمام برنامه های سالانه و اهداف ما براساس برنامه تعالی مدیریت باشد.»

معاون آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه در سال آینده برنامه تعالی مدیریت و برنامه تدبیر ادغام خواهند شد، گفت: «ذات برنامه تعالی، برنامه داشتن و در مسیر برنامه حرکت کردن است. استان مازندران در زمینه برنامه تعالی بسیار پیشرو است و مدارس استان جایگاه خوبی در کشور دارند.»

نظری با بیان اینکه مازندران در برنامه تعالی مدیریت جزو 4 استان برتر کشور است، افزود: «مدارس ما 4 رتبه برتر کشوری به دست آوردند و از این نظر مازندران پس از خراسان رضوی دارای رتبه دوم کشور است.»

این مسئول با تأکید بر ضرورت برنامه محور بودن مدیران تصریح کرد: «گرایش به رشته ریاضی در کشور میانگین 9 درصدی و در استان مازندران دارای میانگین 18 درصد است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار