پرواز بادبادکها با شعار حفاظت از منابع آب بر فراز کاشان

دانش آموزان کاشانی در آخرین روز سال تحصیلی، بادبادکهایی با شعار حفاظت از منابع آب و منابع طبیعی را بر فراز این شهر به پرواز درآوردند.

کد مطلب: ۶۲۵۴۳۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از کاشان، مهتاب استادی اظهار کرد: افزایش جمعیت و حرکت شتابان صنعتی شدن جوامع، الگوهای مصرف آب و منابع طبیعی را افزایش داده است بنابراین مدیریت مصرف منابع آب یکی از ضرورتهای زندگی در جوامع بشری است که امنیت و آسایش خاطر مردم را فراهم می کند.

به گفته وی، دانش آموزان امروز به عنوان مدیران و شهروندان جامعه آینده با ضرورتهای زندگی شهروندی همراه با مسوولیت پذیری ، خیرخواهی و نوع دوستی آشنا شده و در مدرسه تمرین کنند و از اینرو جشن پرواز بادبادکها که امروز انجام شد، بخشی از این رسالت نظام اموزشی است.

وی تاکید کرد: در جشن داناب 400 دانش آموز شرکت کردند که به تبع آن 400 خانواده به طور مستقیم در این برنامه مشارکت کردند و با آموزشهای مدیریت مصرف آب آشنا شدند ولی پیام آن بخش بزرگی از جامعه را مخاطب خود قرار دادند.

وی افزود: در کنار نظام آموزش رسمی، دانش آموزان از آموزشهای پنهان درسی جاری در جامعه نیز بهره می گیرند، بنابراین مدرسه برای تکمیل آموزشهای خود باید از این بخش نیز بهره بگیرند و برگزاری طرح داناب و فعالیتهایی از این قبیل دانش آموزان را برای نقش آفرینی در زندگی آماده می کند .

استادی گفت: جشن داناب با برنامه هایی نظیر پرواز بادبادکها، نقاشی همگانی، بازارچه خیریه فروش صنایع دستی دانش آموزان و سوگند نامه حفاظت از منابع طبیعی همزمان با روز جهانی جمعیت با حضور مسوولان آموزش و پرورش کاشان، آب منطقه ای و اداره آب و فاضلاب این شهر در پارک بزرگ شهر برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار