وزیر ارتباطات در بازدید از ستاد انتخابات کشور:

تاکنون هیچ اختلال ارتباطی درسطح کشور گزارش نشده است

وزیر ارتباطات در بازدید از ستاد انتخابات کشور و مرکز کنترل و عملیات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در جریان آخرین وضعیت ارتباطی در جریان برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری قرار گرفت.

کد مطلب: ۶۲۴۷۸۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار سیاسی پانا، از چهار ماه گذشته همگام با فعال شدن ستاد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کشور و پنجمین دوره انتخابات شهر و روستا، ستاد هماهنگی و پشتیبانی فنی این انتخابات در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور همه اپراتورهاومعاونت های زیر مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ، تشکیل شد و با هماهنگی و همکاری ستاد انتخابات کشور و کمیته ارتباطات و فناوری اطلاعات، در این ستاد مانورهای مختلف و متعدد زیرساختی، ارتباطی، فناوری و امنیت، برگزار شد.

یکی از اهداف این ستاد برقراری پوشش حداکثری برای حدود 63 هزار شعبه اخذ رای در این دوره بود به طوریکه علاوه بر تامین نیازهای ارتباطی، پایداری سامانه را نیز در ستاد انتخاباتی کشور تامین کند که این همکاری مستمر تا به امروز ادامه داشت که در این راستا، مرکز فرماندهی و کنترل عملیات شبکه در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تشکیل شد.


همچنین وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، از طریق ارتباط ویدیو کنفرانس، نشستی با ستاد انتخابات شرکت مخابرات ایران و کل کشور برگزار و طبق هماهنگی هایی که از قبل صورت گرفته بود ، ارایه پشتیبانی و هماهنگی مطلوبتر به ستادهای انتخابات استانی، بررسی شد.


در این نشست که با حضور عوامل مخابرات ایران، همراه اول، زیرساخت، ایرانسل، کوه نور و همه اپراتورهای ارتباطی، سازمان تنظیم مقررات و سازمان فناوری اطلاعات برگزارشد، گزارشی از آخرین وضعیت ارتباطی و پشتیبانی، ارایه شد.


باتوجه به فعالیت گسترده مرکز کنترل عملیات شبکه وزارت ارتباطات کشور، تاکنون هیچ مشکل فنی و اختلال ارتباطی بر روی شبکه گزارش نشده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار