نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس مطرح کرد:

شرکت کردن در مسائل سیاسی نشان از رشد و بلوغ فکری دانش آموزان است

نماینده سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس با بیان اینکه باید زمینه حضور حداکثری رای اولی‌ها را در انتخابات پیش رو فراهم شود، گفت: شرکت کردن در مسائل سیاسی نشان از رشد و بلوغ فکری دانش آموزان است.

کد مطلب: ۶۲۳۸۸۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از سمنان، احمد همتی، در همایش رای اولی‌های سمنان به میزبانی سالن یادگار امام(ره) استانداری افزود: حضور و مشارکت دانش آموزان در انتخابات یک تکلیف سیاسی است که باید توجه داشت شرکت نکردن در مسائل سیاسی به ویژه انتخابات به معنی پذیرفتن حاکمیت انتخاب دیگران است.

وی افزود: دانش آموزان در انتخابات شورای شهر باید از قومیت‌گرایی به شدت پرهیز کنند؛ چرا که اگر خواهان پیشرفت و توسعه در جامعه هستیم، باید با در نظر گرفتن عملکرد نامزدها فرد اصلح را انتخاب کرد و سکوت مردم در انتخابات، انتخابی غیر قبول را به دنبال خواهد داشت.

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه با بیان اینکه شرکت نکردن در انتخابات تصمیم‌گیری افراد دیگر به جای ما را در پی دارد، ابراز کرد: قانون و عدالت باید ملاک افراد در انتخاب فرد اصلح باشد و باید توجه داشت اگر در انتخابات شرکت نکنیم در واقع دشمن را در رسیدن به اهداف شوم یاری کردیم که این با اصل نظام در تضاد است؛ لذا باید با مشارکت حداکثری خود در انتخابات به عزت و اقتدار نظام کمک کنیم.

همتی با بیان اینکه امروز شرکت کردن در مسائل سیاسی، نشان از رشد و بلوغ فکری دانش آموزان است، تصریح کرد: به منظور آشنایی دانش آموزان با فرآیند رای گیری و انتخابات ۱۱ همایش جشن تکلیف سیاسی در شهرستان‌های استان برنامه‌ریزی‌شده است که امیدواریم با مشارکت دانش آموزان شاهد حضور حداکثری آن‌ها در انتخابات باشیم.

وی افزود: امروز حضور در انتخابات پایه های نظام را مقاوم می‌کند؛ چرا که حضور در انتخابات مایوس شدن دشمن و امیدواری دوستداران نظام را به دنبال دارد که باید با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رای بار دیگر برگ زرینی در تاریخ حماسی ایران رقم بزنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار