ملت ایران آزادترین و آزاده ترین ملت دنیاست

رشت(پانا) - نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت عنوان کرد مردم ما به بلوغ سیاسی و اجتماعی رسیده اند و امروز در جنگ رسانه ای فریب دروغ های دشمنان را نمی خورند و در مقابل مشکلات و فشارهای اقتصادی دشمن هم مقاوم ایستاده اند.

کد مطلب: ۱۱۲۷۴۸۷
لینک کوتاه کپی شد
ملت ایران آزادترین  و آزاده ترین ملت دنیاست

به گزارش ستاد اقامه نماز جمعه، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های این هفته نماز جمعه در جمع نمازگزاران در مصلی رشت با بیان اینکه نخستین هدف استکبار جهانی و در راس آنها آمریکا و اسرائیل، نابودی کشورهای اسلامی است، افزود: ایران اسلامی هدف قدرتهای جهانی است زیرا ملت ایران آزادترین و آزاده ترین ملت دنیاست.

وی با اشاره به اینکه سختی هایی که مردم ایران تحمل می کنند به خاطر خداست، افزود: آمریکا پس از پیروزی انقلاب سه جنگ سخت، نیمه سخت و رسانه ای علیه ملت راه اندازی و مدیریت کرده است.

فلاحتی خاطرنشان کرد: جنگ سخت، هشت سال جنگ تحمیلی بود که دشمنان اسلام، مردم ایران را آزمودند و دیدند نمی توانند پیروز میدان شوند.

وی عنوان کرد: دشمنان اسلام در جنگ رسانه ای با راه اندازی شبکه های ماهواره ای و مدیریت فضای مجازی جهان، شب و روز علیه جمهوری اسلامی ایران هجمه فرهنگی می کنند. ضمن آنکه جنگ اقتصادی خود را هم تشدید کرده اند.

نماینده ولی فقیه در گیلان، جنگ اقتصادی را مصداق جنگ نیمه سخت دشمنان برشمرد و یادآور شد: در راستای جنگ اقتصادی باید با تمرکز به درون و ظرفیت های کشور و استفاده از توان مردم، اقتصاد و جامعه را به پیش برده و توان خود را ارتقا دهیم.
وی همچنین با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: جوانانی در نیروی انتظامی هستند که با همه وجود و خالصانه خدمت می کنند و مایه امید و افتخار نظام و مردم هستند.

امام جمعه رشت با اشاره به دستگیری اراذل و اوباش حمله کننده به یکی از بیمارستانهای رشت گفت: زیبنده جامعه نیست که هر کس قد و اندازه اش بزرگ شد دست به چماق و چاقو ببرد و باعث نگرانی مردم شود.

وی با بیان اینکه اگرچه تعداد این افراد اندک هستند اما این اقدامات لکه سیاهی بر جامعه هستند.

او خطاب به این افراد تصریح کرد: بسیاری از جوانان ما در این روزها برای امام حسین (ع) سوگواری می کنند و مردم گیلان هشت هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است و شما نیز در خدمت امام حسین(ع) قرار بگیرید.

آیت الله فلاحتی با اشاره به گرداندن این افراد طی روز گذشته در سطح شهر از برخورد قاطع دستگاه قضا با آنان قدردانی کرد و گفت: باید با متخلفان و مجرمان برخورد قانونی شود تا مردم احساس امنیت را در جامعه داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار