تخریب رقیب در تبلیغات انتخاباتی با اخلاق اسلامی سازگار نیست

استاندار قزوین گفت: تخریب رقیب در تبلیغات انتخاباتی با اخلاق اسلامی سازگار نیست و نتیجه معکوس دارد.

کد مطلب: ۶۲۳۱۶۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا از قزوین، فریدون همتی در همایش شوراهای اسلامی بخش طارم سفلی اظهار کرد: دولت دکتر روحانی در شرایطی روی کار آمد که کشور با شدیدترین تحریم های اقتصادی مواجه بود و کشوری حاضر به خرید نفت از ایران نبود.
وی، بی ثباتی در بازار ارز، افزایش فزاینده نرخ تورم و گرانی روز به روز انواع کالاها در کنار کاهش کم سابقه قیمت نفت را از دیگر شرایطی که دولت تدبیر و امید در ابتدای فعالیت خود با آن روبرو بود، خواند و گفت: با این وجود دولت توانست با هدایت ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری،تلاش مستمر و ایثارگرانه تیم دیپلماسی و پشتیبانی مردم، تحریم ها را از میان بردارد و حقانیت خود را به دنیا ثابت کند.
همتی گفت: دولت تدبیر و امید با اتکا به عقلانیت در پیشبرد امور و برنامه ریزی صحیح، کشور را در بدترین شرایط اقتصادی و با کمترین بودجه به بهترین شکل ممکن اداره کرد.
استاندار قزوین ادامه داد: ایران در مذاکره با کشورهای 1+5 توانست حق دستیابی به انرژی هسته ای صلح آمیز خود را حفظ کرده و ایران هراسی در دنیا را از بین ببرد.
همتی اظهارکرد: در نتیجه تلاش های دولت تدبیر و امید و با رفع تحریم ها، بسیاری از واحدهای تولیدی و کارخانجات از رکود و حالت نیمه تعطیل خارج شدند و تولید و اشتغال تقویت شد.
وی اظهار کرد: تک رقمی شدن نرخ تورم و ثبات قیمت ارز را نیز باید از دیگر دستاوردهای مهم دولت تدبیر و امید در حوزه اقتصادی بدانیم.
استاندار قزوین در ادامه به انتخابات ریاست جمهوری پیش رو اشاره کرد و گفت: باید در تبلیغات انتخاباتی اخلاق اسلامی رعایت کرده و به تخریب رقیب نپردازیم که البته متاسفانه از سوی عده ای شاهد این موضوع هستیم.
وی اظهار کرد: تخریب کنندگان چهره نامزدها، باید به جای این کار به تشریح برنامه های نامزد مورد نظر خود بپردازند چرا که تخریب و اهانت نتیجه معکوسی در پی دارد.
همتی در ادامه با اشاره به پیش رو بودن انتخابات شوراها،گفت: شوراها نماد مردم سالاری دینی در جامعه ما به شمار می روند و نقش مهمی در ارائه خدمات مورد نیاز به شهروندان دارند.
استاندار قزوین در ادامه به استعدادهای طارم سفلی اشاره کرد و گفت: این بخش در حوزه کشاورزی از توانمندی های بالایی برخوردار است به گونه ای که در تولید زیتون همواره قطب اول یا دوم کشور به شمار می رود.
وی با بیان اینکه تلاش داریم تا ابتدا با جلب نظر مردم محلی و جمع آوری سرمایه های خرد و تقویت تعاونی ها، صنایع تبدیلی در این بخش را تقویت کنیم و در گام دوم با جذب سرمایه گذاری افراد غیربومی از ظرفیت های کشاورزی این منطقه برای رونق اقتصادی طارم سفلی و اشتغال زایی در این بخش استفاده کنیم.
همتی در پایان با اشاره به اینکه ساخت معدن مس کاتدی در طارم سفلی به عنوان یکی از بزرگترین معادن کشور رو به اتمام است و به زودی به بهره برداری می رسد،اظهار کرد: با بهره برداری از این واحد معدنی بزرگ شاهد اشتغالزایی جوانان این بخش و حتی دیگر بخش های اطراف خواهیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار