همزمان با سالروز تأسیس سازمان دانش آموزی برگزار شد:

اردوی آموزشی ، زیارتی و سیاحتی (قم -جمکران - کاشان )مربیان استان البرز

همزمان با سالروز تأسیس سازمان دانش آموزی و به منظور قدردانی اززحمات کارشناسان و مربیان ونیز دوره باز آموزی فعالیت های مربیان فرزانه ، اردوی آموزشی و زیارتی و سیاحتی ویژه مربیان فرزانه استان البرز با حضور مدرسین ،مربیان و پیشکسوتان تشکیلات سازمان دانش آموزی استان البرز به تعداد 100نفر طی دو روز شنبه و یکشنبه 23و24 اردیبهشت ماه در قم وجمکران و اردوگاه لقمان حکیم نیاسر کاشان برگزار گردید.

کد مطلب: ۶۲۳۱۴۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از البرز، همزمان با سالروز تأسیس سازمان دانش آموزی و به منظور قدردانی اززحمات کارشناسان و مربیان ونیز دوره باز آموزی فعالیت های مربیان فرزانه ، اردوی آموزشی و زیارتی و سیاحتی ویژه مربیان فرزانه استان البرز با حضور مدرسین ،مربیان و پیشکسوتان تشکیلات سازمان دانش آموزی استان البرز به تعداد 100نفر طی دو روز شنبه و یکشنبه 23و24 اردیبهشت ماه در قم وجمکران و اردوگاه لقمان حکیم نیاسر کاشان برگزار گردید.
مهدی عبادی مدیر سازمان دانش آموزی استان البرز در این خصوص به خبرنگارپانا گفت : به مناسبت سالروز تأسیس سازمان دانش آموزی و قدردانی از زحمات یکساله مربیان و تشویق وترغیب مربیان به فراگیری وبازآموزی آموزش های مهارتی و تشکیلاتی این اردو برگزار گردید .
رئیس اداره فعالیت های دانش آموزی استان البرز در ادامه گفت : اردوی دوروزه قم -جمکران وکاشان واقامت 1شبه در اردوگاه سازمان دانش آموزی لقمان حکیم کاشان وزیارت حرم مطهر حضرت معصومه س و مسجد مقدس جمکران ونیز بازدیداز بناهای تاریخی -اسلامی کاشان و حضور در مراسم گلابگیری درشهرنیاسر کاشان از جمله برنامه های این اردو می باشد .

عبادی هدف از برگزاری این برنامه را شناسایی و توانمندسازی مربیان تشکیلات دانش آموزی عنوان کرد و اذعان نمود: در کنار این اردوی دو روزه که بیشتر با موضوع گردشگری و تفریحی برگزار شده است برخی از آموزش های مهارتی - تشکیلاتی نیز در بین مربیان مرور می گردد .

وی اضافه کرد : طی مراسم رسمی که درسالن اجتماعات اردوگاه فرهنگی و تربیتی لقمان حکیم کاشان برگزارگردید، هدایایی به رسم یادبود از طرف سازمان دانش آموزی استان البرز و کارشناسی های سازمان دانش آموزی مناطق و شهرستان های تابعه استان البرز به مربیان فرزانه شرکت کننده در اردو اهداء شد.

مدیر سازمان دانش آموزی استان البرز ضمن قدردانی از زحمات کارشناسان مناطق و شهرستان ها اظهار داشت : پس از برگزاری مراسم تقدیر از مربیان با حضور در شهر نیاسر و استفاده از فضای بسیار دلپذیر و روح انگیز آبشار نیاسر و طبیعت بسیار زیبای آن ، مربیان بعد از اقامه نماز ظهر و عصر ، در یکی از مراکز گلاب گیری حضور یافته و از نزدیک با فرآیند تولید و تهیه ی گلاب و عرقیجات و همچنین اصول حفظ و نگهداری گلاب و عرقیجات ونیز ویژگی های یک گلاب خوب آشنا شدند.

عبادی در پایان خاطرنشان کرد: اردوی مربیان پیشتاز نیز به زودی در یکی از مناطق خوش آب و هوای ایران اسلامی با حضور نزدیک به 70نفر از مربیان پیشتاز در قالب آموزش های مهارتی و تفریحی و سیاحتی برگزار خواهد شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار