در راستای اجرای برنامه های کارگروه کنوانسیون حقوق کودک؛

مراسم جشن تکلیف دانش آموزان دختر سوم ابتدایی دراردبیل برگزارشد

در راستای اجرای برنامه های کارگروه آموزش و اطلاع رسانی کنوانسیون حقوق کودک، مراسم جشن تکلیف به همت معاونت پرورشی وفرهنگی وامور بانوان اداره کل آموزش وپرورش استان در امامزاده سید صدر الدین اردبیل برگزار گردید.

کد مطلب: ۶۲۲۹۸۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، در این مراسم فریبا محمدلو مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری اردبیل، ضمن عرض تبریک اعیاد شعبانیه، جشن تکلیف را موهبتی از جانب خداوند عنوان کرده و از دانش آموزان خواست که این مرحله از زندگی شان را مسیری جهت ورود به عرصه های مهم زندگی دانسته و با ورود به این برهه زمانی گام های موثری در پیشرفت جامعه ایفا کنند .

مدیرآموزش وپرورش ناحیه 2ی اردبیل نیز ضمن تبریک میلادحضرت مهدی (عج) و قدردانی از زحمات عوامل اجرایی برنامه اظهار داشت: امروز شما دختران به سن تکلیف رسیده‌اید و باید تمام احکام اسلامی را انجام دهید و با شناخت بیشتر و اعتقاد داشتن به دین و اجرای دستورات خداوند زمینه رسیدن به سعادت اخروی را برای خودتان فراهم کنید .

جاهد شعاع تصریح کرد : بهترین راه ارتباط با خداوند، نماز و قرائت قرآن کریم است و درک این حقیقت که مخاطب انسان در نماز، خداوندِ قادرِ متعال است موجب توکل، شجاعت و اعتماد به ‌نفس می‌شود .

وی گفت : با توجه به این که نماز اول وقت تأثیر عمیقی در آرامش درون انسان دارد به دانش آموزان توصیه کرد : نماز اول وقت ، قرائت و تأمل در آیات قرآن کریم را از یاد نبرند .

در پایان مراسم هدایایی برسم یادبود ازطرف مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری و اداره کل آموزش وپرورش استان به دانش آموزان اعطا گردید .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار