معلم نمونه کشوری در مصاحبه با خبرنگار پانا:

بزرگترین مشکل ورزشی کرج کمبود امکانات است

فریبا فلاح زیارانی، معلم نمونه کشوری شهرستان نظرآباد از وجود نیروی قوی و توانمند در این استان و عدم وجود فضاهای ورزشی کافی خبرداد.

کد مطلب: ۶۲۲۳۰۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا، این معلم نظرآبادی که از معلمان برتر تربیت بدنی درکشور شناخته شده است در مصاحبه خود گفت: ورزش امری است که باید قسمت اصلی زندگی همه دانش آموزان قرار بگیرد.

وی در ارتباط با دانش آموزان اعزامی استان البرز در مسابقات ادامه داد: برای اعزام این دانش آموزان ما بایک تعامل دو طرفه روبه رو هستیم که آموزش و پرورش به خوبی به مدیریت المپیادها می پردازد و در مقابل با همکاری خانواده ها برگزار می شود.

معلم نظرآبادی با اشاره به طرح اجرایی حیات پویا در ساعات تربیت بدنی در سطح استان و البته در مدارس تصریح کرد: این طرح یکی از برترین طرح ها به خصوص در مدارس ابتدایی به شمار می رود که این طرح و همچنین سایر طرح ها می توانند برای آینده دانش آموزان و مسئولیت پذیری آنان مفید باشند.

فریبا فلاح زیارانی با تاکید براخلاق محوری تربیت بدنی اظهار داشت: ورزش تمرینی برای صلح و دوستی و تعامل با افراد است.

وی در پایان در جواب سوال خبرنگار مبنی بر طرح پیشنهادی خود این معلم نمونه، گفت: باوجود شرایط آب و هوایی متفاوت در کشوربهترین طرح برای پیشرفت ورزش در نظام آموزش و پرورش ساخت سالن های ورزشی در مدارس خواهد بود چراکه ساعت های ورزش در سال های جاری باوجود دبیران تربیت بدنی با تحصیلات عالی دیگر به عنوان یک سرگرمی نیستند.

خبرنگار افتخاری پانا: راضیه شعبانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار