فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) همدان در گفت و گو با پانا:

آموزش و پرورش رکن اصلی تحول جامعه بشری است

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) همدان ضمن اشاره به نیاز جامعه انسانی به پرورش روحی و معنوی گفت: آموزش و پرورش رکن اصلی تحول جامعه بشری است.

کد مطلب: ۶۲۱۶۹۷
لینک کوتاه کپی شد

سردار غلامعلی ابوحمزه، در حاشیه همایش تجلیل از کمیته های اجرایی سازمان بسیج دانش آموزی، در گفت و گو با خبرنگار پانا با بیان اینکه انتخابات یک حرکت بزرگ و الهی در سطح کشور است، گفت: حضور حداکثری در انتخابات یک تکلیف شرعی و عقلی و الهی است.
وی با اشاره به اینکه باید مردم جامعه را توجیه کنیم و ضرورت هارا بیان کنیم تا همه پای صندوق های رای حضور یابند، افزود: باید برای انتخاب فرد اصلح شاخص های مقام معظم رهبری را مدنظر بگیریم.
وی خاطر نشان کرد: حضور مردم در انتخابات هم حق است و هم تکلیف، و کسی حق این را ندارد که به دیگری بگوید به چه کسی رای بدهد.
فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) همدان تصریح کرد: در بحث شورا های شهر و روستاها نیز باید آگاهی کامل را در اختیار مردم قرار دهیم تا رسالت خود را انجام دهیم.
وی تصریح کرد: روز ۲۹ اردیبهشت اگر مردم به روحانی رای بدهند یا هرکدام از پنج نفر دیگر، در نهایت این آموزش و پرورش و معلمان و دانش آموزان هستند که بر جای خود باقی خواهند ماند و آینده ساز مملکت هستد.
وی خاطرنشان کرد: من آموزش و پرورش را رکن اصلی تحول استان میدانم.
/فاطمه الوان/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار