رئیس پژوهشگاه مطالعات وزارت آموزش و پرورش:

پرورش دانش آموز پژوهشگر موج سوم در آموزش و پرورش ایجاد می کند

رئیس پژوهشگاه مطالعات وزارت آموزش و پرورش موج سوم در آموزش و پرورش را تربیت دانش آموزان خلاق، پژوهشگر و مهارت جو عنوان کرد و تاکید نمود: تمام فعالیت ها باید از دوره ابتدایی در همین راستا باشد.

کد مطلب: ۶۲۱۰۱۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، علیرضا عصاره در همایش و نشست تخصصی نیازسنجی و کاربست یافته های پژوهشی در حوزه ارزشیابی کیفی و توصیفی دوره ابتدایی در تالار معلم تبریز خاطر نشان ساخت: ما در قرن 20 شاهد سه حادثه بوده ایم که به نوعی با تعلیم و تربیت مرتبط است.

وی با ارئه ی توضیحی مختصر نسبت به این حوادث، عنوان کرد: به سرمایه ای بودن آموزش و پرورش باید توجه شود و اگر بخواهیم هزینه بر بودن آن را ملاک کار قرار دهیم نمی توانیم دستاوردهای خوبی ارائه دهیم.

رئیس پژوهشگاه مطالعات وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه پرورش مطلوب و موثر برای تربیت شهروند جهانی مورد نظر است، افزود: آشنایی با کامپیوتر جهت روزآمدی با آموزش و پرورش و آشنایی با زبان دوم برای ارتباط موثر در رسیدن به این هدف ملاک می باشد.

عصاره با اظهار نسبت به این موضوع که تمام نیازها و ضوابط باید بعنوان سرمایه گذاری در آموزش و پرورش مورد توجه باشد، گفت: قطعا سودآوری این هزینه ها در مدت زمان کوتاهی مشاهده می شود.

دانشیار گروه علوم تربیتی دانشگاه شهید رجایی موج سوم در آموزش و پرورش را تربیت دانش آموزان خلاق، پژوهشگر و مهارت جو عنوان کرد و تاکید نمود: تمام فعالیت ها باید از دوره ابتدایی در همین راستا باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار