انتصاب مدیرهماهنگی امور پژوهشی پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش

تهران (پانا) - فرهاد کریمی سرپرست پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش با صدور حکمی، بهنام حکمتی را  به عنوان مدیرهماهنگی  امور پژوهشی این پژوهشگاه منصوب کرد.

کد مطلب: ۸۲۸۴۸۱
لینک کوتاه کپی شد
انتصاب مدیرهماهنگی امور پژوهشی پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، متن این حکم که خطاب به بهنام حکمتی نوشته شده به شرح زیر است:

«نظر به مراتب تعهد، تجارب ارزشمند و آشنایی جنابعالی با حوزه فعالیت‌های پژوهشی به موجب این ابلاغ شما به عنوان مدیر هماهنگی امور پژوهشی پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش منصوب می‌نمایم.

انتطار دارد با اتکال به منبع لایزال فیض الهی و در چارچوب رهنمودهای مقام معظم رهبری، سیاست‌های رئیس‌جمهور محبوب و برنامه‌های وزیر محترم و با همکاری روسای محترم پژوهشکده‌ها، اساتید، اعضای محترم هیات علمی و کارشناسان پژوهشگاه و بهره‌مندی از مشارکت فکری اساتید گرانقدر دانشگاه‌ها و اعضای انجمن‌های علمی مرتبط و روسای گرامی گروه تحقیق و پژوهش ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها در تحقق اهداف متعالی پژوهشگاه، پاسخگویی موثرتر به نیازهای پژوهشی وزارت آموزش و پرورش، توسعه و ارتقای کیفیت نظام مدیریت پژوهشی (مثال بهبود فرایندهای پژوهشی، توسعه پژوهش در شورای تحقیقات ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها و کمیته‌های پژوهشی معاونت‌ها و سازمان‌های حوزه ستادی وزارت متبوع، برنامه معلم پژوهنده، اشاعه و کاربست یافته‌های پژوهشی و گسترش فرهنگ پژوهش) اهتمام لازم را مبذول فرمایید.

بدیهی است در انجام ماموریت‌های فوق‌الذکر واحدهای مرتبط با پژوهش‌های آموزش و پرورش و مدیران محترم همکاری‌های لازم را مبدول خواهند داشت. دوام توفیقات جنابعالی در انجام مسئولیت‌های محوله را از درگاه خداوند متعال مسالت می‌نمایم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار