مدیرعامل کانون بازنشستگان استان همدان در گفت و گو با پانا:

حقوق بازنشستگاتن افزایش می یابد/نگاه ویژه دولت یازدهم به معلمان

مدیرعامل کانون بازنشستگان استان همدان گفت: تا سال ۱۴۰۰ حقوق بازنشستگان در مقایسه با حقوق معلمان مشغول به خدمت،هم تراز و با مدرک تحصیلی یکسان، به ۲۰درصد اختلاف خواهد رسید.

کد مطلب: ۶۲۰۶۳۷
لینک کوتاه کپی شد

محمد جواد رحیقی در حاشیه چهارمین همایش پیشکسوتان تعلیم و تربیت استان همدان،در گفت و گو با خبرنگار پانا بیان کرد: همایش برای بازنشستگان از سن ۸۵تا ۹۰سال آغاز و در همایشی دیگر میزبان بازنشستگان با ۸۰تا ۸۵سال و ۷۵ تا ۸۰سال سن بوده ایم و امروز میزبان بازنشستگان ۷۰تا ۷۵سال،از ۱۹ منطقه استان میباشیم.
مدیر عامل کانون بازنشستگان استان همدان تصریح کرد: محور همایش امروز، اعلام برخی مسائل معیشتی و آگاهی بخشی پیرامون مقررات، احکام و هم ترازی های تازه مقرر شده میباشد.
وی با اشاره به اینکه از بازنشستگان با عنوان بازنشسته ی نمونه یاد نمیکنیم، بلکه اینان بازنشستگان برتر هستند اظهار کرد: بازنشستگان انسان هایی بزرگ هستند که بهترین و ثمربخش ترین دوره از زندگی خود را صرف تربیت فرزندان این استان کرده اند و امروز در پیچ و خم کاغذبازی های اداری سرگردان هستند.
رحیقی با اشاره به اینکه احکام پیش رو، درصدی نیستند، بلکه هم ترازی هستند، افزود: طی دوره ۵ سال، از سال ۱۳۹۶تا سال۱۴۰۰، حقوق بازنشستگان در مقایسه با معلمان مشغول به خدمت، هم تراز و با مدرک تحصیلی یکسان تنها ۲۰درصد تفاوت خواهد داشت.
وی تصریح کرد: بازنشستگان برای دریافت حقوق خود تحت پوشش صندوق بازنشستگی، وابسته به وزارت کار،تعاون و رفاه اجتماعی هستند.
/فاطمه الوان/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار