قدر دانی از دانش آموز نخبه و تلاش گر قشمی

طی مراسمی از دانش آموز کوروش سلیمانی مقدم دانش آموز پایه دوم مدرسه مولانا قشم و صاحب رتبه برتر استانی مسابقات جابربن حیان، مسابقات خوشنویسی و شنای دانش آموزی، تقدیر شد.

کد مطلب: ۶۱۶۵۰۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا قشم، با حضور مدیر آموزش وپرورش، مسئول بسیج دانش آموزی و رئیس اداره اوقاف شهرستان قشم از دانش آموز نخبه و تلاشگر قشمی تجلیل شد.

بهرام پوراشرف مدیر آموزش وپرورش قشم گفت: این دانش آموز که در پایه دوم دبستان مولانای قشم مشغول به تحصیل است توانست با ساخت دستگاه بازیافت مواد، رتبه برتر استانی در مسابقات جابر بن حیان را کسب کرده و راهی مسابقات مرحله کشوری جابربن حیان شود.

این مسئول خاطر نشان کرد: کوروش سلیمانی مقدم با وجود داشتن سن پائین،اما در خوشنویسی هم مهارت خوبی دارد و کسب مقام های متعدد خوشنویسی در مقطع ابتدایی را کسب کرده و لوح تقدیر از انجمن خوشنویسان قشم را در کارنامه دارد.

پوراشرف اضافه کرد: این دانش آموز آموزش وپرورش قشم در ورزش نیز فعالیت دارد و چندین مدال شنای 50 متر قورباغه و 50 متر کرال سینه را تصاحب کرده است.

مدیر آموزش وپرورش قشم گفت: دریافت لوح تقدیر در اجرای موسیق نیز از دیگر افتخارات این دانش آموز هنرمند و تلاشگر آموزش وپرورش قشم است.

وی دانش آموزان قشمی را دارای ظرفیت، استعداد و پتانسیل بالا دانست و اذعان داشت: اگر استعداد های دانش آموزان به خوبی شناخته و بر اساس آن هدایت شوند و به فعالیت بپردازند، می توان شاهد شکوفا تر شدن هرچه بهتر نسل آینده کشور باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار