تجلیل از همسران شهدای مدافع حرم و شهدای آتش نشان در مسابقات قرآن

همزمان با برگزاری اولین دوره از رقابت های بین المللی قرآن بانوان، برنامه تجلیل از همسران استادان بنام قرآن و شهدای مدافع حرم و شهدای آتش نشان با توجه به نقش ویژه بانوان در توسعه فرهنگ قرآنی برگزار شد.

کد مطلب: ۶۱۵۵۳۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، همزمان با اولین روز از برگزاری سی و چهارمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم از همسران شهدای آتش نشان و شهدای مدافع حرم تجلیل شد.

در این مراسم همسر شهید آتش نشان بهنام میرزاخانی و همسر شهید مدافع حرم رضایی به نمایندگی از خانواده های دیگر شهدای آتش نشان و شهدای مدافع حرم از سوی ستاد برگزاری مسابقات بین المللی قرآن کریم تجلیل شدند.

همچنین در این دوره از رقابت های بین المللی قرآن کریم که اولین دوره مسابقات بین المللی قرآن بانوان هم از بخش های آن است، به نقش و جایگاه بانوان در فعالیت های قرآنی توجه ویژه شده است.

سی و چهارمین مسابقات بین المللی قرآن کریم با حضور 400 میهمان قرآنی اعم از حافظان ، قاریان، داوران و استادان و صاحب نظران قرآن از 83 کشور دنیا و در پنج بخش بزرگسال، طلاب، روشندلان، بانوان و دانش آموزان از 31 فروردین تا 6 اردیبهشت ماه 96 در مصلای امام خمینی تهران برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار