آزمون نهایی درس هایی از قران در خوسف برگزار شد

معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان خوسف گفت: بیش از 50 دانش‌آموز شهرستان در مقطع تحصیلی متوسطه اول و دوم که بیشترین امتیاز را در بین مدارس این شهرستان در آزمون درس هایی از قران کسب نموده بودند، با هم به رقابت پرداختند.

کد مطلب: ۶۱۴۲۸۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگارپاناازخراسان جنوبی ،امیر آسمانی معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان خوسف در رابطه با آزمون درس هایی از قران اظهار داشت: در آزمون نهایی درس‌هایی از قرآن استاد قرائتی در مرحله شهرستانی بیش از 50 دانش‌آموز در مقطع تحصیلی متوسطه اول و دوم در این شهرستان که بیشترین امتیاز را در بین مدارس این شهرستان کسب نموده بودند با هم به رقابت پرداختند .

وي هدف از برگزاري این مسابقات در سطح مدارس شهرستان را توسعه و ترويج فرهنگ قرآني دانست و تصریح کرد: آشنايي هر چه بیشتر دانش آموزان با قرآن و سيره اهل بيت (ع) موجب بهينه سازي اوقات فراغت این قشر آینده ساز در جامعه و شکوفایی هر چه بیشتر این عزیزان در فعالیت های قرانی خواهد شد .

معاون آموزش و پرورش شهرستان خوسف در ادامه افزود: این آزمون هر ساله در فروردین‌ماه برای دانش‌آموزانی که بیشترین امتیاز را در مسابقه هفتگی درس‌هایی از قرآن حجت‌الاسلام محسن قرائتی در مدارس کسب کرده‌اند، به‌طور همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود .

آسمانی با اشاره به مراحل برگزاری آزمون درس‌هایی از قرآن گفت: در مرحله شهرستانی این آزمون دانش آموزانی که بیشترین امتیاز را کسب کنند، به مراحل استانی این دوره از مسابقات راه خواهند یافت .

وی همچنین در ادامه اذعان داشت: محتوای آزمون از ۲۰ برنامه تلویزیونی درس‌هایی از قرآن طراحی شده که با هدف ترویج فرهنگ قرآنی و آشنایی به مفاهیم بلند این کتاب آسمانی صورت گرفته است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار