معاونت پرورشی وتربیت بدنی آموزش وپرورش فردوس:

برگزاری بیست و پنجمین دوره مسابقه برنامه تلویزیونی درس هایی از قرآن

آزمون نهایی بیست و پنجمین دوره مسابقه درس‌هایی از قرآن امروز با حضور بیش از 160 دانش‌آموز دختر و پسر دوره اول و دوم متوسطه همزمان با سراسر کشور در شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۶۱۴۲۸۰
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پاناازخراسان جنوبی ، مهدی آبیار معاونت پرورشی وتربیت بدنی آموزش وپرورش فردوس گفت : در این دوره از مسابقات بیش از 2150 دانش آموز دختر و پسر مقطع متوسطه دوره اول و دوم مشارکت داشتند مرحله نهایی مسابقه درس هایی از قرآن شهرستان فردوس برگزار شد.
وی ادامه داد: بیست و پنجمین دوره مسابقه برنامه تلویزیونی درس هایی از قرآن کریم حجت الاسلام والمسلین قرائتی از ابتدایی مهرماه سال جاری در دو مرحله و باحضور 57 درصد از دانش آموزان شهرستان آغاز شده بود، امسال با برگزاری آزمون نهایی و همزمان با سراسر کشور صبح امروز پایان پذیرفت.
آبیار در ادامه ضمن تقدیر از تمامی مدیران آموزشگاه های فعال و مجری طرح در سال جاری و همچنین مروجین محترم آموزشگاه ها افزود: در این دوره از مسابقات بیش از 2150 دانش آموز دختر و پسر مقطع متوسطه دوره اول و دوم مشارکت داشتند. که در نهایت 165 دانش آموز برگزیده در سطح آموزشگاه ها مرحله نهایی این دوره را ساعت 9 صبح امروز همزمان با سراسرکشور در محل سالن اجتماعات شهید علی لطفی و کانون فرهنگی تربیتی معراج الشهداء برگزار کردند.
وی در پایان یادآور شد: از این تعداد 5 دانش آموز برتر مسابقات به استان معرفی خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار