فرماندار در مراسم تجلیل از هنرجویان راه یافته به مسابقات کشوری

رشد یکساله آموزش و پرورش کنگان بی نظیر است

مراسم تجلیل از شش نفر از هنرجویان را ه یافته به مرحله کشوری مسابقات علمی کاربردی و مدیران هنرستانهای آیت الله طالقانی ، شهید محلاتی ، شهید آزاد و حضرت معصومه (سلام الله علیها ) در حضور فرماندار ، معاون سیاسی اجتماعی و مدیر آموزش وپرورش برگزار شد .

کد مطلب: ۶۱۳۸۳۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا کنگان ، فرماندار کنگان ضمن تبریک میلاد مولود کعبه حضرت علی (علیه السلام) و اعیاد رجبیه ، دانش آموزان را به استفاده از این ایام وقدر دانستن لحظات گرانقدر عمرسفارش کرد.

عبدالنبی یوسفی نگاه به آموزش وپرورش را مسرت بخش و نشاط آور توصیف کرد و افزود با این فضای صنعتی که در اطراف ما بوجود آمده به نیروهای کارآزموده نیازمندیم و آموزش وپرورش نقش مهمی در ایجاد این فضا دارد.

یوسفی در مورد عملکرد آموزش وپرورش شهرستان نیز یاد آورشد ، آموزش وپرورش کنگان در این یکساله رشد بی نظیری داشته، با توجه به پتانسیل و ابزار و امکانات موجود ، باید روحیه خود باوردر دانش آموزان تقویت شود . و یکی از مزایای جامعه اسلامی ما تجلیل از علم وعالم ومعلم و فرهیختگان می باشد

مدیر آموزش وپرورش نیز گزارشی از تجهیزات وامکانات و به روز رسانی هنرستانها و همچنین برگزاری آزمونها در هنرستانها بیان کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار