اولین جلسه مدیران مقاطع ابتدایی و متوسطه در سال 96

اولین جلسه مدیران مقاطع ابتدایی و متوسطه دوره اول و دوم در سال 96 با حضور حبیب الله کاظمی نسب مدیر آموزش و پرورش خاتم، معاونین ،کارشناسان این مدیریت و مدیران مدارس در منطقه کندر خاتم برگزار شد.

کد مطلب: ۶۱۲۸۴۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانای خاتم، اولین جلسه مدیران مقاطع ابتدایی و متوسطه دوره اول و دوم در سال 96 با حضور حبیب الله کاظمی نسب مدیر آموزش و پرورش خاتم، معاونین و کارشناسان این مدیریت و مدیران مدارس در منطقه کندر خاتم برگزار شد.

در ابتدا آیاتی چند از کلام الله مجید تلاوت شد؛ سپس حبیب الله کاظمی نسب مدیر آموزش و پرورش خاتم ضمن عرض خیر مقدم، تبریک سال نو و آرزوی داشتن سالی خوب و پر از نشاط برای تمامی همکاران و همچنین با تبریک میلاد حضرت علی (ع) و روز پدر، از حضور مدیران تشکر و قدردانی نمود.

حبیب الله کاظمی نسب با یاد آوری نزدیکی پایان سال تحصیلی و فرا رسیدن ایام امتحانات و آزمون های مدارس نمونه از تمام مدیران خواست که با ایجاد انگیزه و فضایی مناسب و آرام زمینه مطالعه و تلاش بیشتر دانش آموزان را فراهم نمایند.

وی به بزرگداشت تجلیل از مقام معلم نیز اشاره نمود و خواستار نظرات و پیشنهادات همه همکاران در این زمینه شدند.

وی با اشاره به اردوهای دانش آموزی پیش رو، افزود که مدیران در نظر داشته باشند تا قبل از امتحانات خرداد ماه برنامه اردوها با مدیریت هماهنگ و برگزار شود.

در پایان محمد رضا بذرافشان معاون آموزشی، ضمن خیر مقدم به مدیران و تشکر از حضور آنان، به جشنواره های خاتم شناسی و عشایری اشاره نمود و به بحث و تبادل نظر پرداخت، تنی چند از مدیران به پاره ای از توضیحات در این خصوص پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار