استقبال هزار و ۸۰۰ گردشگر از تورهای ساری‌گردی

در ایام نوروز امسال روزانه ۶۰۰ تا ۷۰۰ نفر از طريق تور ساری‌گردی به سفر درون شهری می‌پردازند و تا امروز حدود یکهزار و ۸۰۰ گردشگر از این تورها استقبال کرده‌اند.

کد مطلب: ۶۰۹۰۵۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا-مازندران، در ایام نوروز ۹۶ تور ساری‌گردی برای نخستين‌بار با تور طبيعت‌گردی و بوم‌گردی توام شده است.

روزانه ۶۰۰ تا ۷۰۰ نفر از طريق تور ساری‌گردی به سفر درون شهری می‌پردازند و تا امروز حدود یکهزار و ۸۰۰ گردشگر از این تورها استقبال کرده‌اند که بیشتر شرکت کننده‌ها از شهرهای تهران و مشهد بودند.

تور ساری‌گردی شامل بازدید از اماكنی همچون عمارت تاريخی كلبادی، حمام وزيری، مسجد جامع تاريخی فرح‌آباد، ساحل دريای مازندران، امام‌زاده يحيی، امام‌زاده عباس، تكيه پهنه‌كلا و همچنین تور طبيعت‌گردی شامل آبشارها، چشمه‌ها، روستاهای هدف گردشگری مانند باداب سورت، درياچه الندان، چورت، آبشاراوبن، گرگين آباد و ساير اماكن گردشگری است.

تور ساری‌گردی از اول فروردین آغاز شده و تا دوازدهم فروردين هر روز در دو نوبت صبح و عصر در مركز مازندران استمرار دارد و هشت اتوبوس مسافران را به اماكن تفريحی، توريستی، مذهبی و طبيعی به صورت رايگان جابجا می‌كند.

امسال با همت شهرداري ساری كمپ گردشگری در ورودی‌های شهر با طراحی سبک زندگی سنتی و بومی ايجاد شده است كه احياگر فرهنگ محلی مازندران است. در اين كمپ‌ها با توزيع بسته‌های فرهنگی از گردشگران ميزبانی می‌شود تا جاذبه‌های توريستی و گردشگری ساری به مسافران معرفی شود.

سال گذشته شهرداری ساری در گردشگری رتبه برتر كشور را در ايام نوروز كسب كرد و ۷ هزار و ۲۰۰ نفر از تور ساری‌گردی استقبال كردند و پيش‌بينی می‌شود امسال اين تعداد افزايش يابد.

تور ساری‌گردی با همكاری شهرداری ساری، معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری و شركت خدمات گردشگری بهشت پنهان و تپورستان هر ساله در مركز مازندران برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار