معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز خبر داد

تصویب احداث پیاده راه در شهرک امام درجلسه شورای هماهنگی آذربایجان شرقی

معاون حمل و نقل شهردارتبریز، از تصویب احداث پیاده راه در شهرک امام (ره) توسط شورای هماهنگی ترافیک استان خبر داد.

کد مطلب: ۶۰۸۹۶۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از آذربایجان شرقی، مهدی یوسفی، با اشاره به تاثیر پیاده روها در ترافیک شهری، گفت: پیاده راه های احداث شده در سطح شهر، توانسته اند به عنوان محورهای موفق در ساماندهی و نظم بخشی به تردد عابران پیاده، نقش موفقی داشته باشند.

وی اضافه کرد: بر این اساس، ایجاد پیاده راه در شهرک امام تبریز هم به تصویب شورای هماهنگی ترافیک شهرهای استان رسیده و جزء یکی از پروژه‌های اجرایی شهرداری منطقه 6 در ردیف پروژه‌های ترافیکی در سال 1396 اجرایی خواهد شد.

معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تبریز گفت: این پروژه می‌تواند در صورت اجرا، ضمن نظم بخشی به ترافیک این منطقه از شهر، در تامین ایمنی شهروندان نیز بسیار مفید باشد.

یوسفی خاطرنشان کرد: معاونت حمل و نقل شهرداری تبریز هم با رویکرد ارتقای حمل و نقل پایدار شهری و رویکرد حمل و نقل انسان محور، توسعه پیاده راه‌های شهرتبریز را در دستور کارخود قرارداده و مطالعات جدی و وسیعی توسط مشاوران ذیصلاح در این زمینه انجام داده است.

وی متذکر شد: نتایج نهایی این مطالعات که در چارچوب بومی تحلیل سلسله مراتبی (AHP )، به‌عنوان یکی از روش‌های تصمیم‌گیری چند معیاره برای اولویت بندی معابر مورد استفاده قرار گرفت و منجر به شناسایی 16 گذرگاه در مناطق مختلف به عنوان معبر قابل تبدیل به پیاده راه شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار