رتبه دوم مازندران با 14 ميليون و 900 هزار تردد در کشور

استاندار مازندران گفت: استان مازندران با انجام 14 ميليون و 900 هزار تردد رتبه دوم تردد كشور را داراست.

کد مطلب: ۶۰۸۷۱۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا-مازندران ربیع فلاح جلودار در برنامه تلويزيوني سفر به خير گفت: استان مازندران با انجام 14 ميليون و 900 هزار تردد رتبه دوم تردد كشور را داراست.

فلاح جلودار افزود: 4 ميليون و 570 هزار نفر شب اقامت در مازندران از ابتداي تعطيلات نوروزي صورت گرفته كه نسبت به مدت مشابه از رشد خوبی برخوردار است .

استاندار مازندران از تشكيل 4 نمايشگاه ملی با حضور بيش از 10 استان كشور در ساری، نوشهر چالوس و رامسر خبر داد و گفت: 300 روستای مازندران به عنوان روستای نمونه گردشگري زيبا سازي و برای ميزبانی از گردشگران نوروزي آماده شده كه تا كنون بيش از 800 هزار اقامت در روستاها صورت گرفته است.

استاندار مازندران به فعاليت 12 كميته ستاد خدمات نوروزی اشاره کرد و کفت: این کمیته‌ها با عناوين ارزيابي عملكرد و رسيدگی به شكايات، كميته نظارت و تنظيم بازار، كميته بودجه و آمار، كميته اطلاع رسانی، كميته خدمات بهداشتی سلامت و محيط زيست، كميته امور شهرداريها ، كميته خدمات حمل و نقل، كميته خدمات انتظامی، امنيتی و ترافيك، كميته امور دهياريها، كميته فرهنگي، كميته خدمات امداد و نجات و كميته اسكان ، رفاه و تبليغات فعالیت می‌کنند.

وی افزوذ: اجرای تورهاي رايگان شهرگردی و استان گردی در شهرهای مختلف از ديگر برنامه های نوروز 96 در مازندران است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار