مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل خبرداد:

نصب ۲۸ دوربین ثبت تخلفات جاده ای در استان اردبیل

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: ۲۸ دوربین ثبت تخلفات با هدف کاهش تلفات جاده ای در جاده های ارتباطی این استان نصب شده است.

کد مطلب: ۶۰۸۱۴۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، علی رحمتی افزود: این دوربین ها در جاده اردبیل - تبریز ، اردبیل - آستارا و اردبیل - مغان نصب شده که ۱۳ مورد آن در گذشته در جاده ها راه اندازی شده اما ۱۵ مورد دیگر هم ۲ هفته پیش از طریق ویدئو کنفرانس توسط معاون اول رییس جمهور افتتاح شد .

وی با اشاره به کاهش تلفات جاده ای در ۱۰ ماه امسال افزود: در این مدت میزان تلفات نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴.۳ درصد کاهش داشته که امید است در تعطیلات نوروزی هم شاهد کاهش تصادف های جاده ای باشیم .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از ساخت ۷ مجتمع خدماتی در استان خبر داد و گفت: ۱۰ مجتمع خدماتی در استان به بهره برداری رسیده و هفت مجتمع دیگر هم با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد در دست ساخت است و موافقت اصولی ساخت ۱۱ مجتمع هم صادر شده است .

رحمتی با اشاره به تمهیدات لازم برای ارائه خدمات جاده ای به مسافران نوروزی بیان کرد: یک هزار و ۲۱۶ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در اردبیل به مسافران نوروزی خدمات ‌رسانی می‌ کنند .

وی اضافه کرد: ۶۱۰ دستگاه سواری ، ۲۱۶ دستگاه مینی ‌بوس و ۳۹۰ دستگاه اتوبوس در راستای جابجایی مسافران نوروزی در استان اردبیل فعالیت خواهند کرد .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از آغاز طرح نوروزی این اداره کل از ۲۵ اسفند تا ۱۴ فروردین خبر داد و گفت: تمام مراکز و مجتمع بین‌ راهی و نمازخانه‌ ها آماده خدمات دهی به مسافران هستند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار