توزیع 36 هزار قلم کالا برای اسکان میهمانان نوروزی در مدارس فارس

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش فارس گفت : با توجه به فرسوده بودن بخشی از امکانات موجود مدارس ، در سال جاری اقدام به تجهیز مدارس برای آماده سازی اسکان مسافران شده که در این زمینه 36 هزارو 416 قلم جنس برای این مهم خریداری و بین مدارس توزیع شده است.

کد مطلب: ۶۰۸۰۲۲
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، غلامعلی حق شناس در مورد اسکان نوروزی فرهنگیان در استان فارس گفت: با توجه به حجم زیاد مسافران در ایام نوروز آموزش و پرورش تلاش می کند تا با استفاده از امکانات موجود خدمات مناسبی به جامعه فرهنگیان ارائه نماید.
قائم مقام ستاد تسهیلات نوروزی آموزش و پرورش فارس با اشاره به کسب رتبه اولی فارس دراسکان نوروزی طی چهار سال گذشته گفت: با توجه به احتمال بارندگی در روزهای تعطیل شروع سال 3650 تن به عنوان عوامل اجرایی در 68 پایگاه پذیرش سراسر استان آماده ارائه خدمات به هم میهنان عزیز می باشند.
حق شناس افزود: در مجموع ۱۹۶۰ مدرسه- ۱۸ هزار و 300 کلاس - 3 خوابگاه مربوط به دانشگاه فرهنگیان-3 خوابگاه دانش آموزی - 2 خوابگاه ورزشی دانش آموزی - 36 سالن ورزشی اردوگاه کشوری شهید دستغیب شیراز و تمامی خانه های معلم و باشگاه فرهنگیان سراسر استان آماده پذیرش فرهنگیان و میهمانان نوروزی می باشد.
وی همچنین گفت: با توجه به فرسوده بودن بخشی از امکانات موجود مدارس ، در سال جاری اقدام به تجهیز مدارس برای آماده سازی اسکان مسافران شده که در این زمینه حدود 2هزارو 326 دستگاه یخچال- 200 دستگاه اجاق گاز- 430 دستگاه آبگرمکن - 700 دستگاه تلویزیون - 4700 تخته فرش - 10 هزارو 260 بالش و 17 هزارو 800 تخته پتو ،جمعا به تعداد 36 هزارو 416 قلم جنس برای این مهم خریداری و بین مدارس توزیع شده است.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش فارس همچنین گفت: در سال جاری در هر کلاس درس در استان مقداری شیرینی، آب معدنی و سایر امکانات بهداشتی نظیر دستمال کاغذی و .. قرار داده شده تا مسافران ما در مراجعه اولیه به محل اسکان خود از این امکانات بهره مند شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار