55 کیلومتر از محور هراز چهار خطه شد

مديركل راه و شهرسازی مازندران گفت: تاکنون 55 کیلومتر از محور هراز چهار خطه شده و 12 کیلومتر دیگر تابستان 96 اجرائی می شود.

کد مطلب: ۶۰۷۷۳۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا-مازندران حيدر نوروزی ضمن اعلام اين مطلب اظهار داشت: راههای شمال ایران از پر تردد ترین راههای در ایران بوده و مردم در ایام تعطیلات نیز از این نقاط بازدید می کنند از این رو پروژه های مختلف راهسازی و ارتقاء محورهای مواصلاتی از دوخطه به چهارخطه در نقاط مختلف استان در دست انجام می باشد.

وی از زیر بار ترافیک رفتن بخشی از قطعات پروژه تعریض و چهار خطه نمودن محور هراز و سوادکوه در آخرین روزهای سال 95 خبر داد و افزود : برای ارتقاء سطح سرویس و برقراری ترافیک ایمن و روان بخش هایی از محور هراز و همچنین تونل آبشار با حضور وزیر راه و شهرسازی زیر بار ترافیک رفت و همچنین در محور سوادکوه نیز تونل شیرگاه و بخشی از محور حد فاصل زیرآب - قائمشهر برای استفاده از کاربران در روزهای پایانی سال در صورت بوجود نیامدن مشکل خاص افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره اقدامات خوب انجام یافته در محور هراز یادآور شد : تاکنون 55 کیلومتر از محور هراز چهار خطه شده و 12 کیلومتر دیگر تابستان 96 اجرائی می شود .

مدیر کل راه و شهرسازی مازندران در مورد تعریض محور سوادکوه نیز گفت: تونل شیرگاه در محور سواکوه در روزهای پایانی سال افتتاح تا ترافیک عمده این محور در این نقطه برای نوروز امسال مرتفع گردد.

نوروزی خاطر نشان ساخت: محور نور-چمستان-آمل، محور بهشهر-زاغمرز ، گلوگاه-دامغان ، آمل-بابل قدیم، کنار گذر جنوبی بابل، محور ساری-خزرآباد (سه راهی پلاژ به سمت بهنمیر )، قائمشهر-جویبار، آمل-فریدون کنار، قائمشهر-کیاکلاو همچنین محورهای روستایی استان از جمله محورهای مواصلاتی استان می باشد که عملیات راهسازی و تعریض آنها در حال انجام بوده که انشاله با تلاش شبانه روزی همکاران حوزه راه و شهرسازی در آینده نزذیک شاهد بهره برداری از آن خواهیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار