پیش بینی اعزام 19 هزار زائر راهیان نور از مازندران

مسئول سازمان اردویی سپاه کربلای مازندران گفت: با برنامه ریزی های انجام شده پیش بینی می‌شود که تعداد زائرین امسال راهیان نور 19 هزار نفر باشند که تا کنون بازدید 6000 نفر محقق شده است.

کد مطلب: ۶۰۷۷۱۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا-مازندران، سرهنگ قاسم موقر با اعلام این خبر اظهار داشت: پیش بینی می‌شود که 4 هزار مازندرانی در ۲۹ اسفند ماه روز میلاد حضرت زهرا(س) و سالروز میلاد امام خمینی (ره) و در شب سال تحویل زائر مناطق عملیاتی جنوب باشند.

موقر به برنامه های سال تحویل زائران راهیان نور اشاره کرد و افزود: برای تحویل سال نو از این تعداد زائر ، ۱۷۰۰ نفر در هفت تپه و نیز ۲۵۰۰ نفر زائر در شلمچه اعزام می‌شوند که این برنامه به صورت زنده از سیمای مازندران پخش خواهد شد.

مسئول سازمان اردویی سپاه کربلا با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از علمدار اردوهای جهادی شهید مدافع حرم محمد بلباسی گفت: در اولین شب از اعزام زائرین راهیان نور مراسم باشکوهی برای شهید بلباسی در اردوگاه مازندران در خرمشهر گرفته شد که مورد استقبال زائران و خادمین شهدا قرار گرفت.

وی با اشاره به اعزام کاروان خانواده های شهدا به مناطق عملیاتی گفت: 5 خانواده شهدای مدافع حرم و 5 خانواده شهدای دفاع مقدس و یک خانواده شهید مرزبانی میهمان اردوگاه شهدای مازندران در خرمشهر هستند.

سرهنگ موقر تصریح کرد: با برنامه ریزی انجام شده امشب(پنج شنبه) یادواره شهدای مدافع حرم مازندران در دانشگاه آزاد خرمشهر برگزار می شود.

مسئول اردویی راهیان نور سپاه کربلا از افتتاح یادمان چیلات در روز جمعه با حضور مسئولان استانی و خانواده های معظم شهدا خبر داد و گفت : هنوز برخی از شهدای مازندرانی که در عملیات کربلای 6 حضور داشتند در آن منطقه تفحص نشدند.
این مسئول اردویی سپاه کربلا از برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی در معراج شهدا با حضور خانواده های شهدای مدافع حرم خبر داد.

وی با بیان خدمات سپاه کربلا به زائرین سرزمین نور افزود: سپاه کربلا تا کنون 8 استان کشور را تحت پوشش خدمات خود قرار داده است.

وی در خصوص تعداد خادمین شهدا در یادمان های جنوب گفت: از اول اسفند تا کنون 400 خادم شهید به یادمان های چزابه، هفت تپه، یادمان اندیمشک و اردوگاه شهدای مازندران اعزام شدند و آخرین مرحله اعزام خادمین هم به استعداد 113 نفر انجام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار