مدیرکل آموزش و پرورش استان قم:

4 ستاد اصلی اسکان و 400 مدرسه آماده پذیرش زائران نوروزی در قم است

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم گفت: 4 ستاد اصلی، دو ستاد فرعی و حدود 400 مدرسه در قم آماده پذیرش و اسکان زائران نوروزی در نوروز 96 است.

کد مطلب: ۶۰۷۶۷۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از قم، حمیدرضا شیخ‌الاسلام در جلسه ستاد تسهیلات زائرین استان که در تالار امام رضا(ع) فرمانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه آموزش‌های لازم درزمینهٔ اسکان زائران نوروزی صبح امروز آغازشده است اظهار داشت: حدود 400 نفر در مدارس منتخب مستقرشده‌اند، تا اقداماتی چون نظافت و سروسامان دهی به مدارس را انجام دهند.

شیخ‌الاسلام با تأکید براینکه 4 ستاد اصلی آمادگی پذیرش زائران را دارند، تصریح کرد: مدارسی در ناحیه 3 و خیابان آزادگان، ناحیه یک کنار خانه معلم و در خیابان ساحلی، ناحیه 2 مدرسه حضرت رقیه(س) در خیابان ایستگاه، و ستاد ناحیه 4 در خیابان بلوار امین به این منظور انتخاب‌شده است.

وی با اشاره به دو ستاد فرعی در نظر گرفته‌شده به جهت اسکان زائران، ادامه داد: ستادی در میدان کشاورز و در ناحیه دو و یک ستاد در محدوده خیابان شهدا(صفاییه) برای این منظور در نظر گرفته‌ شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم افزود: تبلیغات اسکان زائران در مدارس انجام‌شده است و امیدواریم شاهد حضور گسترده زائران باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار