رئیس مجلس: آموزش و پرورش با قدرت در کنار وظایف اصلی خود، امور اسکان نوروزی مسافران را سازماندهی می کند

باید کمک ها و مساعدت ها به نهاد مقدس آموزش و پرورش بیشتر شود

قم (پانا) - رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: آموزش و پرورش توانسته است در کنار وظیفه اصلی خود، کار مهم اسکان مسافرین نوروزی را در کشور به نحو شایسته انجام دهد.

کد مطلب: ۸۰۸۵۷۵
لینک کوتاه کپی شد
رئیس مجلس: آموزش و پرورش با قدرت در کنار وظایف اصلی خود، امور اسکان نوروزی مسافران را سازماندهی می کند

علی لاریجانی در حاشیه دیدار با عوامل ستاد اسکان 97 فرهنگیان استان قم ضمن اشاره به اینکه نقش آموزش و پرورش در ساماندهی مسافرین نوروزی بی نظیر وستودنی است، گفت: همه امکانات باید برای رضایتمندی و سفر خوش هموطنان عزیز فراهم آید.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در کل کشور آموزش و پرورش توانسته با تجهیزات مناسب به استقبال بهار و مسافرین این فصل پر موهبت بیاید و بار عظیمی از مشکلاتی را که در ایام نوروزی به وجود میاید بردوش بگیرد

وی افزود: در عین حال باید کمک ها و مساعدت ها به این نهاد مقدس بیشتر شود .

لاریجانی تلاش های خادمین اسکان در اموزش و پرورش را زیبا،درس آموز و ستودنی دانست و گفت: مجریان این کار در آموزش و پرورش قم خدمت را توفیق می دانند که نگاهی بسیار با معنا و با مسمی در راستای تکریم زائرین کریمه اهل بیت سلام الله علیها است.

وی با تاکید بر اینکه هیچ کس نباید نسبت به آموزش و‌پرورش و معلمین عزیز بی مهری کند، گفت: همه دستگاه ها باید شان و جایگاه این قشر خدوم را حفظ کنند چرا که در هر رسته ای هستند عاشقانه و با روحیه ای سرشار از اطمینان به خدا و اهل بیت علیهم السلام،وظیفه خود را به نحوی مطلوب به انجام می رسانند.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: مدیران آموزش و‌پرورش کشور برای ایجاد پایگاه های اسکان برای سایر فرهنگیان باید تلاش بیشتری انجام دهند تا این عزیزان آرامش خاطر را در مکان هایی کاملا مناسب و شایسته تجربه کنند و مجلس و دولت هم بدون شک به این مهم توجه خواهند داشت.

لاریجانی 29 اسفند از ستاد اسکان فرهنگیان استان قم در این شهر بازدید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار