نجات 15 سرنشین لنج صیادی در آبهای دریای عمان

معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: تیم مرکز جستجو و نجات دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان موفق به نجات 15 نفر از سرنشینان یک فروند لنج صیادی در آبهای دریای عمان شدند.

کد مطلب: ۶۰۶۹۴۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا سیستان وبلوچستان، سید حسن ابراهیمی افزود : با اعلام خبر کمک یک شناورگرفتار در دریا با مرکز هماهنگی عملیات جستجو و نجات دریایی ( چابهار رادیو )، در 40 مایلی بندر چابهار به دلیل نقص فنی، بلافاصله هماهنگی های لازم توسط تیم عملیاتی اداره کل صورت گرفت و شناور ناجی 5، به محل حادثه اعزام و تمامی 15 نفر خدمه و شناور به سلامت به اسکله کنارک منتقل شدند .

معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان تصریح کرد : دریانوردان توصیه های لازم را جدی و به هشدارهای هواشناسی، همراه داشتن وسایل و تجهیزات ایمنی از قبیل جلیقه نجات، دستگاه بی سیم و دستگاه موقعیت یاب ( GPS ) و آذوقه به اندازه کافی توجه داشته باشند .

وی اظهار داشت : مرکز جستجو و نجات دریایی چابهار با شماره تلفن 1550 با پوشش خدماتی شبانه روزی در هنگام دریافت خبر از افراد گرفتار در دریا و دریانوردان در مواقع اضطراری در کوتاهترین زمان ممکن آماده ارائه خدمات رسانی به حادثه دیدگان است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار