دانشگاه آزاد قهرمان لیگ برتر تکواندو شد

با برگزاری هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر تکواندو مردان پرونده پانزدهمین دوره این رقابت‌ها بسته شد و تیم دانشگاه آزاد اسلامی توانست عنوان قهرمانی را کسب کند.

کد مطلب: ۶۰۶۸۷۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، دیدارهای هفته هفتم (پایانی) از دور برگشت پانزدهمین دوره لیگ برتر جوانان و بزرگسالان «جام خلیج فارس»، یادواره شهدای تکواندوی مدافع حرم، امروز (دوشنبه) با حضور 108 تکواندوکار و در قالب 7 تیم پاس قوامین، دانشگاه آزاد اسلامی، شهرداری ورامین، لوازم خانگی کن، شهدای مدافع حرم ساری، هیئت تکواندوی شمال شرق، یاسین پیشرو البرز در خانه تکواندو برگزار شد و تیم های اول تا سوم این دوره از مسابقات معرفی شدند.

تیم دانشگاه آزاد اسلامی با کسب 11 برد، 3 تساوی و 36 امتیاز توانست بر سکوی قهرمانی قرار بگیرد و انحصار قهرمانی که سه سال متوالی در اختیار تیم شهرداری ورامین بود بشکند، تیم شهرداری ورامین نیز با 10 برد، 3 تساوی، یک باخت و کسب 33 امتیاز به کاپ نایب قهرمانی رسید و پس از مبارزاتی سرنوشت ساز میان تیم‌ها برای کسب سکوی سوم تیم پاس قوامین با 7 برد، 3 باخت، 4 تساوی و 25 امتیاز توانست بر سکوی سوم قرار بگیرد.

تیم‌های لوازم خانگی کن، یاسین پیشرو البرز، شهدای مدافع حرم ساری، هیئت تکواندو شمال‌شرق و مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه به ترتیب در رده چهارم تا هشتم جدول رده‌بندی قرار گرفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار