مدیر پژوهش سرای رازی یک ری :

برگزاری همایش استانی نجوم درپژوهش سرای محمدبن زکریای رازی ناحیه یک ری

مدیر پژوهش سرای رازی ناحیه یک ری از برگزاری همایش استانی نجوم در پژوهش سرای دانش آموزی محمدبن زکریای رازی خبر داد.

کد مطلب: ۶۰۶۱۴۴
لینک کوتاه کپی شد

مجدی مدیر پژوهش سرای رازی یک ری در گفت و گو با خبرنگار پانا از شهرستانهای استان تهران از برگزاری دومین همایش استانی نجوم در این پژوهش سرا خبر داد.

وی افزود، پژوهش سرای رازی نزدیک به پانزده سال است که به عنوان قطب نجومی پژوهش سراهای کشور مطرح بوده است.در سال تحصیلی 96-95 نیز برای دومین سال متوالی اقدام به برگزاری همایش استانی نجوم با موضوع شگفتیهای کیهان نموده است .

مجدی تصریح نمود : انجمن نجوم با رویکرد جدید و با حمایت و پشتیبانی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه 1 ری در جهت ترویج و گسترش همگانی عمومی تر این علم پژوهشی زیبا اقدام به برگزاری کارگاههای آموزش نجوم و ستاره شناسی در سطح مدارس و همچنین جلسات متعدد آموزش کار با تلسکوپ و شب های رصدی برای دانش آموزان و خانواده هایشان نموده است .

مدیر پژوهش سرای رازی یک ری با توجه به از برگزاری هرچه بهتر همایش نجوم در سطح استان خاطر نشان کرد : این همایش (همایش نجوم ) در سطح بالای علمی بوده و با استقبال دانش آموزان متعدد از مناطق شهرستانهای استان تهران بوده است که از 38 مقاله ی ارسالی به این همایش 9 مقاله جزو برترین مقالات توسط هیات داوران انتخاب شدند و مورد تقدیر قرار گرفتند.

/خبرنگار پانا : داود اسفندیار /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار