مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی خبر داد:

راهیابی294 هنرجوبه مرحله عملی مسابقات علمی عملی و علمی کاربردی

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: 294 هنر جوی هنرستان های کاردانش و فنی و حرفه ای استان به مرحله عملی مسابقات علمی عملی و علمی کاربردی راه یافتند.

کد مطلب: ۶۰۵۱۲۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان جنوبی، عباس لامعی، مدیر کل آموزش و پرورش استان، صبح امروز در بازدید از هنرستان های ابوذر و کوثر بیرجند، اظهار کرد: تعداد 55 هنر جوی دختر و 52 هنر جوی پسر به مرحله عملی پانزدهمین دوره مسابقات علمی کاربردی استان راه یافتند.

وی با اشاره به رقابت هنرجویان 26 رشته مهارت در 2 حوزه متمرکز بیرجند، تصریح کرد: از هر رشته تعداد 4 هنر جو به مرحله تئوری کشور راه می یابند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در ادامه از راهیابی 85 دختر و 102 پسر هنرستان های فنی و حرفه ای به مرحله عملی چهاردهمین دوره مسابقات علمی عملی استان خبر داد و افزود: این تعداد در 22 رشته و 6 حوزه به رقابت می پردازند که از هر رشته تعداد 6 هنر جو به مرحله علمی کشور راه می یابند.

لامعی، با بیان این که مرحله کشوری مسابقات علمی کاربردی و علمی عملی فروردین ماه سال آینده برگزار می شود، اضافه کرد: بروز خلاقیت های علمی و عملی هنرجویان، تقویت روحیه رقابت جویی، آشنایی جامعه با توانمندی ها هنرجویان، اشاعه فرهنگ کار و مهارت آموزی و کمک به تحقق اشتغال پایدار در استان و تربیت نیروی متعهد از مهم ترین اهداف این مسابقات به شمار می رود.

گفتنی است هنرجویان هنرستان های استان موفق به کسب 5 رتبه برتر کشور در چهاردهمین دوره مسابقات علمی کاربردی و سیزدهمین دوره مسابقات علمی عملی شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار