جشنواره شعردانش آموزان ابتدایی بامعرفی نفرات برتربه کارخودخاتمه داد

جشنواره شعر دانش آموزی « نجوای کودکان دریا » با مشارکت دبستان حضرت معصومه (س) و با همکاری حوزه معاون پژوهش و حوزه معاون ابتدایی برنامه ریزی شده بود در ایستگاه آخر نفرات برتر خود را معرفی نمود.

کد مطلب: ۶۰۳۸۹۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگارپاناازمیناب،سومین جشنواره شعر دانش آموزی « نجوای کودکان دریا » با مشارکت دبستان حضرت معصومه (س) و با همکاری حوزه معاون پژوهش و حوزه معاون ابتدایی برنامه ریزی شده بود در ایستگاه آخر نفرات برتر خود را معرفی نمود.

کودکان دیار نخل و دریا و آفتاب در این جشنواره به شعر خوانی پرداخته و اندیشه ها، احساسات ناب و کودکانه خود را در قالب کلماتی از جنس صداقت بر زبان جاری ساخته و ترنم بهار را زمزمه کردند.

مسعود قاسمی معاون پژوهش و برنامه ریزی نیروی انسانی مدیریت آموزش وپرورش شهرستان میناب عنوان کرد: این جشنواره می تواند زمینه ساز شناسایی و تربیت دانش آموزان شاعر باشد که می توان با هدایت انان در انجمن های تخصصی اصول و مبانی را به شیوه ای دقیق آموزش داد و تا بتوانند در آینده اشعار پرمحتوا و مضامینی ارائه نمایند.

وی اذعان داشت : بیش از 60 شعر در قالب آزاد در پایه های سوم، چهارم، پنجم و ششم به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود که پس از داوری 12 اثر به عنوان اشعار برتر جشنواره مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفتند.

در پایان مراسم نیز از دانش آموزان برتر و مدیریت آموزشگاه حضرت معصومه(س) و مدیران آموزشگاه هایی که دانش آموزان آنان به جشنواره ارسال اثر کرده بوند تجلیل و تقدیر بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار