برگزاری عصر شعر دانش آموزی در اشتهارد

اشتهارد (پانا) - سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان اشتهارد از برگزاری "عصر شعر" با محوریت شعر دانش آموزی خبر داد.

کد مطلب: ۸۲۱۳۵۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری عصر شعر دانش آموزی در اشتهارد

داود اسدی سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان اشتهارد از برگزاری "عصر شعر" با محوریت شعر دانش آموزی در روز دوشنبه97/2/24 خبر داد.

وی گفت: آشنایی نسل جوان با گنجینه های تاریخی و ادبی سرزمین ایران اسلامی و مفاخر ادبی آن از برنامه هایی است که بطور مستمر در مسیر اقدامات کتابخانه های عمومی است و عصر شعر دانش آموزی نیز به همین منظور در دارالمومنین اشتهارد برگزار می شود.

سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان اشتهارد در ادامه گفت: دراین برنامه تعدادی از شعرای دانش آموز به شعر خوانی می پردازند و عرب از اساتید دانشگاه و پژوهشگر حوزه ادبی برای حاضرین سخنانی ایراد خواهند کرد و در پایان هدایایی برای شعرای برتر در نظر گرفته شده اهدا خواهد شد. این برنامه توسط کانون ادبی عمارت دل اشتهارد و با حمایت اداره کتابخانه های عمومی شهرستان برگزار می شود.

وی با اشاره به روز بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی گفت: فردوسی شاعر پرآوازه ایرانی که میراث دار ادبیات پارسی سرزمین بزرگ ایران است و حکمت سخن و بیان فارسی در او تجلی می یابد و شاهنامه بلندترین و زیباترین نماد و تجلی این حکمت پارسی است که خرد و دانایی را به جهان بشریت عرضه کرده است ، ما وظیفه داریم در پاسداشت این شاعر بزرگ ایرانی برنامه هایی برگزار کنیم.

اسدی از تشکیل حلقه های اولیه شاهنامه خوانی و تدارک برنامه برگزاری دوره های شاهنامه خوانی در اشتهارد در روز های ابتدایی تابستان برای نسل جوان و نوجوان در کتابخانه های عمومی خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار