تماشای «یک اتفاق ساده» با مجید برزگر در مکتب تهران

در کارگاه آزاد فیلم دیدن این هفته ی مکتب تهران، فیلم «یک اتفاق ساده» با حضور مجید برزگر به نمایش گذاشته می شود.

کد مطلب: ۶۰۳۸۴۹
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش سرویس فرهنگی پانا، نمایش فیلم «یک اتفاق ساده» به کارگردانی سهراب شهید ثالث با حضور مجید برزگر سه شنبه 17 اسفندماه ساعت 19 در مکتب تهران برگزار می شود.
«یک اتفاق ساده» اولین فیلم بلند سهراب شهید ثالث است که در سال ۱۳۵۲ ساخته شده است. امید روحانی و سهراب شهید ثالث نویسندگان فیلمنامه این اثر هستند که داستان پسری به نام محمد زمانی را روایت می‌کند که به دلیل بیماری مادری بیمار، کارهای خانه را انجام می دهد. پدر او که صیاد است، اعتنایی به زن و فرزندش ندارد. مادر محمد می‌میرد و پدرش پس از به خاک سپردن همسر علاقه بیشتری به محمد نشان می‌دهد .
این فیلم برنده جایزه در جشنواره برلین و جایزه منتقدان بین المللی جشنواره جهانی فیلم تهران شده است.
بنابراین گزارش، «فیلم دیدن» از سلسله نشست ها و کارگاه های دقت در تماشاست که سه شنبه های هر هفته در مکتب تهران برگزار می شود و در این کارگاه ها، فیلمسازان یک فیلم تاریخ سینما را به انتخاب خود با مخاطبان به تماشا می نشینند.
علاقه مندان می توانند برای خرید بلیت به صورت اینترنتی به سایت سینما تیکت به آدرس www.cinematicket.org مراجعه، یا با شماره تلفن 88891512 تماس حاصل و یا به مکتب تهران واقع در خیابان کریم خان، خیابان آبان جنوبی، کوچه کیوان، پلاک ۸ مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار