خیر بردخونی 313جلد کتاب به مدارس اهداء کرد

در اقدامی خیراندیشانه ، خیر بردخونی 313جلد کتاب به مدارس اهداء کرد .

کد مطلب: ۶۰۳۶۸۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از بردخون، معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون گفت : خیر بردخونی و عضو شورای آموزش و پرورش 313جلد کتاب به مدارس بردخون اهداء کرد.

حیدر مغدانی افزود: محمّد شهنیایی فرمانده پایگاه شهید بهشتی بردخون و نماینده اولیا در شورای آموزش و پرورش که علاقمند به فعالیت های فرهنگی می باشد تعدادی کتاب به ارزش بیش از 15میلیون ریال در موضوعاتی مانند دینی، اجتماعی، کودک و نوجوان، علوم، جغرافی، کمک درسی و روانشناسی را به منظور استفاده مدارس اهداء نمود.

وی اضافه کرد: در کتابخانه های برخی از مدارس منابع کافی و جدید وجود ندارد که نیاز است به دلیل درخواست دانش آموزان و ضرورت دسترسی آنان به منابع امروزی و مطابق با پیشرفت ها و استانداردهای مطالعه از کتب و تازه های نشر در مدارس بهره ببریم.

مغدانی با بیان اینکه مشارکت خیرین در فعالیت های آموزش و پرورش موجب توسعه و تقویت مدارس شده، ادامه داد: هماهنگی و ارتباطاتی با خیرین، مؤسسات فرهنگی، ناشران و ادارات صورت گرفته که امیدواریم کمبودهای کتابخانه های مدارس را پوشش دهیم.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون با اشاره به آسیب های اجتماعی و اقدامات مخرب شبکه های ماهواره ای و مجازی، گفت: اگر به منابع قدیمی و گذشته بسنده کنیم و دانش آموزان را نسبت به هجمه های فرهنگی بدخواهان آگاه نکنیم دچار پشیمانی می شویم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار