مراسم گرامیداشت هشتم اسفند،سالروز تاسیس نهاد مقدس امور تربیتی

خبرگزاری پانا : نماینده ولی فقیه در استان كردستان در مراسم سالروز هشتم اسفند در سنندج هدف نهایی تربیت را تقرب الهی عنوان نمود.

کد مطلب: ۶۰۳۴۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی در آیین تجلیل از فعالان امور تربیتی نواحی یك ودو سنندج كه به مناسبت هشتم اسفند ماه صبحسه شنبهدر مجتمع فرهنگی امام خمینی(ه) سنندج برگزار شد با تبریك هفته تربیت اسلامی و گرامیداشت یاد وخاطره شهدای تعلیم وتربیت به خصوص شهیدان رجایی وباهنر بنیانگذاران نهاد مقدس امور تربیتی با بیان اینكه خداوند متعال ارزش ویژه ای برای تربیت قائل شده است افزود: كسانیكه در این امر مهم مسئولیتی دارند نیز در نزد خداوند كارشان ارزشمند بوده و گرامی هستند.

وی تربیت صحیح راموجب تقرب الهی دانست و اظهار داشت: رسالت معلمان و مربیان پرورشی در مسیر تربیت اسلامی دانش آموزان خطیر است . حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی با اشاره بهمبانی تعلیم و تربیتاظهار داشت موضوع تربیت در اسلام موضوع جامع است واسلام انسان تك بعدی را قبول ندارد بلكه از دیدگاه اسلام انسانی موجود دو بعدی است كه هر بعد آن نیاز به تربیت دارد.

وی به برجسته كردنویژگی های كه در انسان تربیت یافته در مكتب اسلام قرار دارد اشاره نمود و تصریح كرد: تربیت هدفدار متعلق به انسان است وانسان با شناخت خود كه یكی از مبانی اصول تعلیم و تربیت است زمینه را برای شناخت خداوند فراهم می نماید.

در ابتدای مراسم خسرو ساكی با تبریك فرارسیدن هشتم اسفند ماه سالروز تاسیس نهاد مقدس امور تربیتی به دست توانای شهیدان رجایی و باهنر و گرامیداشت یاد و خاطره این شهدای گرانقدر و شهدای والامقام فرهنگی، اهم دستاوردهای استان در حوزه فرهنگی و پرورشی را تشریح نمود.

مراسم با برنامه های متنوعی از جمله سرود و دکلمه توسط دانش آموزان و تجلیل از فعالان امور تربیتی پایان یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار